Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" *" SYYSystävien KESKIVIIKKO" *"

12.04.2006 |

Ankkis, huhuu, mikä tänään on?

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6972045&p=&mpage=4&tmode=…

Tuolla tikkutiistai.

Onneksi on riittäynyt suojelusenkeleitä niin moneen paikkaan!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu olevan taas sellainen vaihe, että jos ei ole tutti suussa, niin jotain on! Luulen, että pärjäis päivät ilmankin, mutta ei ole kiirettä. Unilla taitaa olla aika tärkeä vielä, mutta alle vuoden se on ollut käytössäkin, joten olkoon:)

Mun täytyy sanoa, että mua melkeen sattui lukea Tean jälkitaudista. Olen kärsinyt niistä itsekin ja erittäin kivuliaina. Varjostaa muuten kummasti koko petipuuhia ja hillitsee kovin aktiivista pupuilua. Harvoin kuitenkaan enää on ollut tulehduksia. Viimeksi synnytyksen jälkeen, mutta aina se siellä muistilokeroissa piileksii ja kiusaa varmaan loppuelämäni mua:(

Nyt nukkumaan. Inhaa, kun aamulla taas pitää herätä aikasin...

T: Ynis

Vierailija
22/23 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pihassa nokkosen versot kurkisteli hangen läpi. Pioni makaa vesilammikossa kuten uusi ruusupensaskin. Rautakaupassa vaihdoin sopimattoman roskiskärryn istutusmultaan ja veitsenteroittimeen. Kevät tulee kohisten ja viluisasti.

Mimmulille terveiset saven keskeltä, ylhäältä tieltä kaikki lumet sulaa meidön pihaan.

Sain tavarat paikoilleen, vaikka tuskaa oli. Pesu ja imurointi jää, mutta onpahan lelulaatikot järjestetty, lastenvaatteet ojossa japölyt pyyhitty. Huomenissa mökille anopin kera. Autostakin piti pestä viime kesänä kaatuneet limutahrat, kun tulee niin arvokaasta matkaseuraa :-)

pervorokko on huippis.

Mää meen nyt nukkumaan. Menkää tekin, hyvää yötä.

Kukkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän miksei pienten lasten vanhemmilla ole petielämää.. Mies nousee yleensä Sinin kanssa aikaisin aamulla ja minä valvon Rosan kanssa myöhään. Syvä huokaus.

Kaveri oli kylässä. Sini oli kovin ihastunut kaverin 8v poikaan. Tälläsi itseään jatkuvasti pojan syliin. :-) Huomenna perhekerho ja Rosan ensimmäinen vyöhyketerapia. Toivon suuria!

vain omaa napaa..

Lila75 ja tytöt