Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Taas taitaa olla moni mamma krapulan kourissa?

Vierailija
17.12.2017 |

Liekö edes vielä kotiutuneetkaan baarista? :P

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen aloituksen teit klo 7. Mietitkö pitkään?

Vierailija
2/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on darra :( mutta en ole mamma vaan yksinäinen kissaäiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan kaamea darra täälläkin, huh huh. Olin baarissa ja kaikenmaailman veikkoa pyöri jaloissa.

Vierailija
4/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, ei darrasta tietoakaan. Meen vaan jatkamaan vielä unia.

Vierailija
5/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vartija ja menen vartijoimaan tänään. Minulle on annettu ymmärtää, että töihin ei sovi tulla itseaiheutetussa huonossa kunnossa. Joten ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole krapulassa. :/

Meitä on varmasti monia vakipalstailijoita, jotka teemme töitä muulloinkin kuin ma-pe klo 08-16. Haluaisinkin nyt pyytää anteeksi meidän kaikkien puolesta, että emme ole kansallisesti pakollisina ajankohtina alkoholin vaikutuksen alaisina. Toivottavasti selviätte tästä kauheasta shokista. Lupaan pistää korvaukseksi jonkun tylsämielisen provon, jos töissä jää luppoaikaa.

Vierailija
6/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan kaamea darra täälläkin, huh huh. Olin baarissa ja kaikenmaailman veikkoa pyöri jaloissa.

Ai pieniä vihreitä miehiä vai? (Siis avaruus äijjiä, ei poliitikkoja. :-))

Vierailija
7/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan:) Eilen olin luokkajuhlissa ja join yhden pienen lasillisen viiniä ruuan kanssa. Kuten yleensäkin kun olen autolla liikkeellä.

Vierailija
8/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naapurissa kännäämässä kunnon WT-tyyliin. Darra uhkaa, mutta otan tässä varovaisesti viiniä, jotta välttyisin. 

Huomenna on normaali duunipäivä, joten varsinainen humala ei saa jatkua tätä päivää. 

Vierailija
9/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin yövuorosta. Pian nukkumaan.

Vierailija
10/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä juo. Yksiössäni kissan kanssa vietin tämänkin lauantain. Niinkuin kaikki muutkin viikonloput. Juuri niinkuin haluan.

Vierailija
11/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naapurissa kännäämässä kunnon WT-tyyliin. Darra uhkaa, mutta otan tässä varovaisesti viiniä, jotta välttyisin. 

Huomenna on normaali duunipäivä, joten varsinainen humala ei saa jatkua tätä päivää. 

Jo helpottaa... Tulin kahden aikoihin kotiin ja nukuin. Herätessä noin tunti sitten oli aavistuksen verran huonovointisuuden merkkiä. Yksi valkoviinilasillinen on nostanut päivän uuteen nousuun. 

Tuossa on pönikässä vielä arvioilta puoli litraa. Eli juon sen hitaasti puoleen päivään mennessä ja sitten nukun, niin kyllä se tästä. 

Mitenhän naapuri, kun joi tuplasti sen, mitä minä... Paljon pienempi nainen, varmaan jotain 20 kg kevyempi. En itsekään ole mikään jättiläinen, mutta 170 cm ja 70 kg. 

Vierailija
12/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
13/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en oo juonut, mutta aika krapulainen olo kyllä on..kaksi todella huonosti nukuttua yötä,kun lapsi on tukkoinen ja kuumeinen. Mulle väsymys aiheuttaa huonon olon :(

Vierailija
14/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei darraa, tilkan punaviiniä join eilen vaikka hain eilen myös pullon mantelilikööriä englantilaiseen hedelmäkakkuun.

Vierailija
15/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo helpottaa... Tulin kahden aikoihin kotiin ja nukuin. Herätessä noin tunti sitten oli aavistuksen verran huonovointisuuden merkkiä. Yksi valkoviinilasillinen on nostanut päivän uuteen nousuun. 

Tuossa on pönikässä vielä arvioilta puoli litraa. Eli juon sen hitaasti puoleen päivään mennessä ja sitten nukun, niin kyllä se tästä. 

Mitenhän naapuri, kun joi tuplasti sen, mitä minä... Paljon pienempi nainen, varmaan jotain 20 kg kevyempi. En itsekään ole mikään jättiläinen, mutta 170 cm ja 70 kg. 

Kuulostaa kyllä aika ammattilaisen toiminnalta. Puoli kasi aamulla korjaillaan valkkarilla. Huh.

Vierailija
16/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ap näin että sulla meni sukupuoli ihan väärin. Enemmän tämä miesten ongelma on kuin naisten.

Baarissa en ole käyny 15 vuoteen enkä  harrasta kalsarikännejä. Ilmeisesti ap kuvittelee että hänen elämäntapansa, jota sovitteli muiden niskaan, on joku  normaali.

Vierailija
17/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koko viikonloppu kuin yhtä hirveää krapulaa. Vatsatauti 🤢

Tänä aamuna maistui kahvi ihanalta, kun sitä pystyi jo juomaan.

Vierailija
18/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä aika ammattilaisen toiminnalta. Puoli kasi aamulla korjaillaan valkkarilla. Huh.

On työmenetelmät hallussa kyllä. Harvoin niitä kuitenkaan tarvitsen. 

En ymmärrä tasoittavien halveksuntaa. Mieluummin näin kuin kauhea krapula. Ja tosiaan huomenna töihin. Kertaakaan elämässäni en ole siitä tinkinyt. 

Kai sekin on ammatti-ihmisen tunnusmerkki :)

Vierailija
19/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On työmenetelmät hallussa kyllä. Harvoin niitä kuitenkaan tarvitsen. 

En ymmärrä tasoittavien halveksuntaa. Mieluummin näin kuin kauhea krapula. Ja tosiaan huomenna töihin. Kertaakaan elämässäni en ole siitä tinkinyt. 

Kai sekin on ammatti-ihmisen tunnusmerkki :)

Seliseli.

Vierailija
20/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin krapula mutta ei. Olo ainoastaan on kuin krapulassa mutta johtuu väsymyksestä ja etenkin v*tutuksesta. Eilen oli 13,5 tunnin työpäivä ja kotiin pääsin lähtemään klo 22 ja nyt jo teen matkaa takaisin töihin. Tätä rumbaa on vielä viikko jäljellä ja lupaavasti näyttää jo muidenkin ihmisten pinna kiristyvän.

Tule joulu kultainen. VMP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi