Huomenta! Taas taitaa olla moni mamma krapulan kourissa?
Kommentit (31)
Mä en ymmärrä, miten joku pystyy krapulaansa ottamaan lisää viinaa, oksu kyllä mulla tulis.
Vierailija kirjoitti:
Olisikin krapula mutta ei. Olo ainoastaan on kuin krapulassa mutta johtuu väsymyksestä ja etenkin v*tutuksesta. Eilen oli 13,5 tunnin työpäivä ja kotiin pääsin lähtemään klo 22 ja nyt jo teen matkaa takaisin töihin. Tätä rumbaa on vielä viikko jäljellä ja lupaavasti näyttää jo muidenkin ihmisten pinna kiristyvän.
Tule joulu kultainen. VMP.
Tällaisen kirjoittaja ei koskaan ole kunnon krapulaa kokenutkaan. Vaikka olisi väsymys ja vitutus, niin ei vastaa koskaan sitä järkyttävää vapinaa, oksentelua ja morkkista, mitä de pahimmillaan on.
Onneksi ei enää koskaan!
Olen raitistunut.
Tushautin jo tasoittavan. Siirrän krapulan huomiselle, se sopii jotenkin paremmin maanantaiaamuun.
Olisikin! Meidän piti olla eilen ystävän 40v syttäreillä, mutta sairastuin mahatautiin, niin jäi juhlat välistä. Harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miten joku pystyy krapulaansa ottamaan lisää viinaa, oksu kyllä mulla tulis.
Ei loiventavia oteta krapulassa, vaan ennen tätä tilaa.
Eli laskuhumalan ollessa lopuillaan ottaa hitaasti n. pari keskaria. Tosi hitaasti siis, mutta tämä on aina yksilöllinen kysymys tietysti.
Näin välttyy varsinaiselta darralta. Tästä tietysti pelotellaan: alkoholismin alku. Sinä päivänä hakee sitten lisää ärrältä ja kierre on valmis.
Ei varsinaisessa krapulassa pysty juomaan kukaan, siinä olet aivan oikeassa.
Just avasin bussin. Ei tosin ole darraa, mutta teki mieli. Myöhemmin teen ehkä töitä. Jos jaksan.
Mä juon kyllä aika paljon, siis helposti vaikka pari pulloa viiniä ja muutaman konjakin, mutta ei mulla ole ikinä varsinaista krapulaa.
Siis olen korkeintaan vähän väsynyt ja olo on tympeä ja ehkä vähän ärtynyt, mutta aina olen ihan toimintakykyinen, en koskaan tarvitse särkylääkkeitä tai voi huonosti.
Mistä se kertoo? Miksi toisille tulee kamala vapinakrapula, mutta mulle ei mitään? Onko mulla joku alkoholistigeeni, olenko liian tottunut juomaan vai mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Just avasin bussin. Ei tosin ole darraa, mutta teki mieli. Myöhemmin teen ehkä töitä. Jos jaksan.
😂 Siis bissen. Hiton puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin krapula mutta ei. Olo ainoastaan on kuin krapulassa mutta johtuu väsymyksestä ja etenkin v*tutuksesta. Eilen oli 13,5 tunnin työpäivä ja kotiin pääsin lähtemään klo 22 ja nyt jo teen matkaa takaisin töihin. Tätä rumbaa on vielä viikko jäljellä ja lupaavasti näyttää jo muidenkin ihmisten pinna kiristyvän.
Tule joulu kultainen. VMP.
Tällaisen kirjoittaja ei koskaan ole kunnon krapulaa kokenutkaan. Vaikka olisi väsymys ja vitutus, niin ei vastaa koskaan sitä järkyttävää vapinaa, oksentelua ja morkkista, mitä de pahimmillaan on.
Onneksi ei enää koskaan!
Olen raitistunut.
Eikä tällaisen kirjoittaja täydellistä väsymystä kun särkee päätä, närästää ja oksettaa, vapisuttaa, hiottaa ja palelee.. toki se krapulan pahin eli morkkis puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä juon kyllä aika paljon, siis helposti vaikka pari pulloa viiniä ja muutaman konjakin, mutta ei mulla ole ikinä varsinaista krapulaa.
Siis olen korkeintaan vähän väsynyt ja olo on tympeä ja ehkä vähän ärtynyt, mutta aina olen ihan toimintakykyinen, en koskaan tarvitse särkylääkkeitä tai voi huonosti.Mistä se kertoo? Miksi toisille tulee kamala vapinakrapula, mutta mulle ei mitään? Onko mulla joku alkoholistigeeni, olenko liian tottunut juomaan vai mistä on kyse?
Sama ja minä ainakin luokittelen itseni alkoholistiksi. Toleranssi on huima.
Kahden promillen kännissä minusta ei juomista huomaa käytöksessä (ulkopuoliset siis arvioineet), ei jälkioireita muuten kuin tuo mainitsemasi tympeä olo.
En ole koskaan kaatunut tai törttöillyt muutenkaan. Varmaan se kaksi promillea on maksimi, se on siinä. Eli en ole rapajuoppo, joka kiidätetään ambulanssilla polille.
Ei ole miehillä aikaa juopotella, kun pitää hoivata alkoholisoituneita Suomi-mammojaan ja siinä sivussa hoitaa lapset.