Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tapaamastani miehestä?

AnnaAnalyytikkoHki
16.12.2017 |

Hei kaikille!

Nämä voi kuulostaa tyhmiltä kysymyksiltä aikuiselta naiselta, mutta huolimatta 33v iästäni...olen todella kokematon. Mua kiusattiin koulussa erään fyysisen vamman vuoksi, ja olen vasta viime vuosina alkanut uskoa itseeni :) Olen lisäksi ujo, ja 100% varmuudella demiseksuaali.

Asiaan! Kaverini järjesti mulle treffit tuntemansa miehen kanssa (mies muutaman vuoden vanhempi) joka oli kuulemma samassa tilanteessa. Luotin ystävääni, rohkaisin itseni ja lähdin yhden tunnetun bändin keikalle. Kiinnosti sekin tietää miksi mies oli kohtalotoveri, vaikka kaverini sanoi että on mukava ja sellainen johon voi luottaa.

Sitten tulikin yllätys. Mies oli kuvannut olevansa "sellainen Napoleonin kokoinen", mikä ei haittaa, olen itsekin lyhyt...mutta olikin ehkä 170-175cm eikä tosiaankaan huonon näköinen vaan minusta vallan komea ja hyväkuntoisen oloinen. Eikä ollutkaan ujo vaan enemmänkin sellainen kaikille jutteleva seuramies. Jo keikalle mennessä kaksi ihan huippukaunista naista tuli tervehtimään miestä halaten. Ja sitten kävikin ilmi että bändin tyypit oli miehen kavereita.

Ajattelin että tää on joku huijaus. Ja ennen kuin "markkina-arvoteoreetikot" tulee repimään mut palasiksi, ei, mä en halua sulavaa seuramiestä joka tuntee kaikki julkkikset. Olen vahvasti intro enkä jaksaisi sellaista ympäriinsä menemistä.

No kahden kesken jutellessa mies osoittautui kuitenkin fiksuksi, huumorintajuiseksi ja pohjimmiltaan introksi, niin kuin mäkin. Kun itsekin pääsin kuoresta ulos, oli ihan mahtavaa jutella syvällisiä nörttiaiheista.

Keikan jälkeen mies saattoi mut kotiin, antoi lämpimän hyvän yön halauksen ja sanoi että olis mukavaa tavata uudestaan. Niskassa kihelmöi ja tuntui niiiiiin hyvältä. Oli turvallinen olo...mies ei yrittänyt lähennellä niin kuin edellinen treffi vuosien takaa josta jäi pelottavat muistot. Mä en meinannut saada sanaa ulos suustani...luulin jo että olin tylsää seuraa ja goodbye. Mutta ei. Uudet treffit. Ens viikolla.

Mun tunteet sanoo kyllä. Mut se analyytikko mussa kysyy miten tämmöinen mies on voinut jäädä ilman naista? Mä en ymmärrä miten se on mahdollista.

Miltä tää teistä kuulostaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuulostaa ihan siltä, että sinulla on toiset treffit tiedossa. Älä nyt turhaan maalaa piruja seinälle vaan katso ihan rohkeasti, mitä tulevaisuus tuo. Pahinta on, jos nyt rupeat puhumaan miehelle, miten tämä on niin suosittu ja komea ja itse pelkkö tylsä hiirulainen, joten älä ala aliarvioida ja mollata itseäsi. Kyllä iso osa ihmisistä haluaa itselleen kumppanin, jonka kanssa on hyvä olla. Teillä kummallakin taitaa olla nyt sama tunne.

Terveisin äitisi ikäinen nainen

Vierailija
2/5 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mieskin voi olla demiseksuaali. Voi tietysti olla aseksuaalikin, mutta sehän selviää aikanaan.

Tai kauluspaitavalkkaaja jolle ei kelpaa kukaan, mitä on sulle hyvä koska mies jo ilmaisi haluavansa toiset treffit.

Ehkä silläkin on taustalla jotain traumoja, ei vaikka uskalla edetä turvallisesta juttelusta romanttiselle/seksuaaliselle tasolle (naisen ei tarvikaan uskaltaa tai osata, aina löytyy mies joka liidaa eikä tarvitse kuin mennä virran mukana).

Turhaa murehtia. Jos ei kerran yritä "käyttää hyväksi" seksileluna niin sullahan on tilaisuus nauttia treffeistä ja katsella rauhassa mitä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Itselläni samankaltainen kokemus. Minua pyysi treffeille kaikkien kuolaama, kaikin tavoin valloittava mies. Olin varma, että päädyn vain yhdeksi kunniamerkiksi sängynpäätyyn, mutta tunne vaati uskaltamaan ja ottamaan sen riskin. Selvisikin, että mies vaan ei ollutkaan sellainen naistenmies kuin ympäristö luuli ja että minusta löytyi semmoisia tiettyjä asioita, joita hän oli kumppanissa toivonutkin. Ymmärrän sinua, sillä itsekin järkeilin, ettei tämä voi vaan toimia näin hyvin-toimii silti. Tsemppiä uusille treffeille ja olkoon ne yhtä onnistuneet kuin ensimmäisetkin!

Vierailija
4/5 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Itselläni samankaltainen kokemus. Minua pyysi treffeille kaikkien kuolaama, kaikin tavoin valloittava mies. Olin varma, että päädyn vain yhdeksi kunniamerkiksi sängynpäätyyn, mutta tunne vaati uskaltamaan ja ottamaan sen riskin. Selvisikin, että mies vaan ei ollutkaan sellainen naistenmies kuin ympäristö luuli ja että minusta löytyi semmoisia tiettyjä asioita, joita hän oli kumppanissa toivonutkin. Ymmärrän sinua, sillä itsekin järkeilin, ettei tämä voi vaan toimia näin hyvin-toimii silti. Tsemppiä uusille treffeille ja olkoon ne yhtä onnistuneet kuin ensimmäisetkin!

Tämä osoittaa kuinka tärkeää esivalinta on miehelle. Kun miehestä pitävät muutkin naiset, on se kuin halo-efekti pään ympärillä. Silloin treffikumppani laittutuu, jännittäen kelpaako suositulle miehelle. Ja kun mies osoittautuukin kunnolliseksi, on se kuin lottovoitto naiselle.

Vierailija
5/5 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kysyisit siltä kaverilta missä mielessä se mies on sen mielestä samantyyppinen kuin sä? Se että ihminen on sosiaalisesti taitava tai on paljon tuttuja ja kavereita, ei sinänsä tietenkään tarkoita että haluaisi olla sosiaalisesti hirveän aktiivinen ja paljon menossa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä