Kierrätättekö saamianne lahjoja jo samana jouluna?
Esim joku sukulainen tuo aaton aattona suklaan ja kukkasen, ja viet ne anopille aattona. Tai viet aattona saamasi lahjan siskollesi, jonka tapaat vasta tapanina.
Kommentit (8)
Konvehtirasiat kierrätän, ei kulu itsellä eikä viitsi jättää odottamaan seuraavaa joulua.
En kierrätä saamiani lahjoja. Läheiseni osaavat ostaa minulle sopivia lahjoja. :)
Kyllä. Jos meinaa kierrättää niin ei kukaan vuoden päästä sitä vanhaa suklaata halua saada
Töistä ja asiakkailta saadut alkoholit jaan eteenpäin tuttavapiirille - itse olen täysraitis - sorry...
Joskus joku glögipullo tai viinipullo mennyt kiertoon jos onkin tarvinnut "yllättävällä taholle" vastalahjan. Mut pääasiassa tulee nautiskeltua lahjoista itse
Paras tarina, minkä olen aiheesta lukenut oli kun naapuri toi joulukukan ja vastaanottaja valitteli kun nyt ei ole vastalahjaa. Seuraavalle kukantuojalle hän antoi ensinaamansa ja kun kaikki tutut oli käyty läpi hän vei käsiinjääneen kukan ensimmäiselle rehuntuojalle. Kaikki halulliset saivat kukan, päähenkilöltä säästyivät rahat ja asunto säilyi siistinä ilman haisevia kasveja. Tarina ilahdutti, vaikka itsellä ei moista ongelmaa olekaan.
Olen ope ja laitan kaikki oppilailta (=vanhemmilta) saamani lahjat kiertoon jo opehuoneessa.
Kerran vein töistä saadun kukkasen mummolle. En itse pidä kukista.