Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin onnellinen lapsestani

Vierailija
16.12.2017 |

Kun hän pärjää niin hyvin koulussa ja harrastuksissaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla. ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä!! <3 <3 <3  surullista vaan, että mun täytyy varmaan antaa omani sijoitukseen, sillä en pärjää taloudellisesti enää kun Kela vie viimeisetkin jopa lakisääteiset rahat. No, takana loistava tulevaisuus, sillä taikuri en sentään minäkään ole. Siinä varmaan sitten jää futis ja matikan ysit ja kympit on vaan haave tulevaisuudessa, mutta minkäpä sille sitten voi. Onnea idiootit paskapää porvarit, yksi syrjäytetty maksaa sitten MILJOONA euroa. No, sitä saa mitä tilaa. Jätän lapsen tiistaina Kelaan jos vielä polkevat oikeuksiani ja vievät ruokarahamme, hoitakoot sitten miten parhaaksi näkevät, nyt riittää.

Vierailija
4/4 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

särkynyt sydän kirjoitti:

Sama täällä!! <3 <3 <3  surullista vaan, että mun täytyy varmaan antaa omani sijoitukseen, sillä en pärjää taloudellisesti enää kun Kela vie viimeisetkin jopa lakisääteiset rahat. No, takana loistava tulevaisuus, sillä taikuri en sentään minäkään ole. Siinä varmaan sitten jää futis ja matikan ysit ja kympit on vaan haave tulevaisuudessa, mutta minkäpä sille sitten voi. Onnea idiootit paskapää porvarit, yksi syrjäytetty maksaa sitten MILJOONA euroa. No, sitä saa mitä tilaa. Jätän lapsen tiistaina Kelaan jos vielä polkevat oikeuksiani ja vievät ruokarahamme, hoitakoot sitten miten parhaaksi näkevät, nyt riittää.

eli jos täällä on Kelan paskahousuja kuulolla, tullaan tiistaina lapsen kanssa sopivaksi katsomaani Hgin (= Helsingin, sori ettehän te äo 100, tai tässä tapauksessa varmaan alle, ihmiset ymmärrä tätä vertaa, eli vielä sori siitä) toimistoon vierailulle. Nissenillä käytiinkin jo tänään kuuntelemassa sitä änkytystä muttei sielläkään voitu kiistää että täysin väärin on tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan