Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Budjettihäiden huipentumat?

Vierailija
16.12.2017 |

Millaisissa budjettihäissä olette olleet? Itse olin aikoinaan häissä, jossa baarin virkaa toimitti toimistopöytä. Siitä bestman MYI kupeittain mehukatin ja halvan vodkan sekoitusta hintaan 2 e/kuppi. Kupit oli vielä niitä valkoisia, ohuesta muovista tehtyjä. Oli tyylikästä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienen porukan häissä (hääpari ja 14 vierasta), joissa oli ensin maistraattivihkiminen, ja sen jälkeen ruokailu vähän hienommassa ravintolassa. Ruoka oli hyvää, mutta aterian jälkeen tuli yllätyksenä, että kaikkien piti maksaa oma laskunsa. Eikä minulla ole siis mitään laskun maksamista vastaan, mutta olisi ollut kiva, jos hääkutsussa olisi lukenut esim. jotain että "vihkimisen jälkeen omakustanteinen ruokailu ravintolassa x", sillä ihmiset nyt yleensä häihin mennessään olettavat saavansa ruoan maksutta.

Vierailija
22/32 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pienen porukan häissä (hääpari ja 14 vierasta), joissa oli ensin maistraattivihkiminen, ja sen jälkeen ruokailu vähän hienommassa ravintolassa. Ruoka oli hyvää, mutta aterian jälkeen tuli yllätyksenä, että kaikkien piti maksaa oma laskunsa. Eikä minulla ole siis mitään laskun maksamista vastaan, mutta olisi ollut kiva, jos hääkutsussa olisi lukenut esim. jotain että "vihkimisen jälkeen omakustanteinen ruokailu ravintolassa x", sillä ihmiset nyt yleensä häihin mennessään olettavat saavansa ruoan maksutta.

Onpa tökeröä. Minulla ei välttämättä ole edes lompakkoa mukana häissä, vaan laukussani on käteistä taksimatkan ja mahdollisten omakustanteisten juomien verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuruokana vihersalaattia ja pääruokana pizzaa (pizzeriasta toimitettu, vaikeuksia pitää lämpimänä). Ruoka siksi tuollaista koska "me tykätään pizzasta ja kun on jotakin juhlimisen aihetta, meillä syödään pizzaa". Aha.

Tää kyllä päihittäis monen pitopalvelun sapuskat mennen tullen, vaikkei kovin juhlavaa olekaan. Harvemmin häissä on oikeasti hyvät ruuat.

Vierailija
24/32 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetti häät: Me todistajat + hääpari ja hääparin vihkinyt. - Vihkimisen jälkeen käväistiin kahvilla, jossa viivyttiin alle tunti, koska morsiammen piti palata takaisin töihin. Arvatkaa kuka maksoi tarjoilun. 

Vierailija
25/32 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Budjetti häät: Me todistajat + hääpari ja hääparin vihkinyt. - Vihkimisen jälkeen käväistiin kahvilla, jossa viivyttiin alle tunti, koska morsiammen piti palata takaisin töihin. Arvatkaa kuka maksoi tarjoilun. 

Todistajat?

Vierailija
26/32 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

We want more!

Vierailija
27/32 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, liittyykö tämä rahaan vai ajattelemattomuuteen, mutta kaveri kertoi häistä, jossa juhlaväki oli odotellut helteessä juhlapaikan ulkopuolella 2 tuntia hääparia saapuvaksi. Olivat menneet hääkuvaan. Juhlapaikan ovet oli siis lukittu. Oli kuulemma olleet mummot huonossa hapessa, kun ei ollut saanut edes vettä odotellessa.

Tossa yhdessä aiemmassa ketjussa missä puhuttiin häämokista tää oli tosi yleinen ongelma monissa tapauksissa että hääkuviin lähdetään ja siellä menee monta tuntia eikä vieraille ole keksitty väliin mitään ohjelmaa tai edes auringon/tuulensuojaa.

Vierailija
28/32 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, liittyykö tämä rahaan vai ajattelemattomuuteen, mutta kaveri kertoi häistä, jossa juhlaväki oli odotellut helteessä juhlapaikan ulkopuolella 2 tuntia hääparia saapuvaksi. Olivat menneet hääkuvaan. Juhlapaikan ovet oli siis lukittu. Oli kuulemma olleet mummot huonossa hapessa, kun ei ollut saanut edes vettä odotellessa.

Voi olla häät joissa minä olin. Lapset helteellä ihan levottomina ja onneksi laukussani oli pillimehut. Tarjottavat oli kuitenkin lopulta hyvät ja häihin olikin uponnut rahaa. Tunnelma lässähti odottaessa.

Vierailija
29/32 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tällaisissa häissä kesällä 2014. Tukalaa hellettä 30 astetta, lukittu juhlapaikka peltoaukealla, varjopaikkoja niukasti. Ensin seisten odotettiin, sitten jotkut istuivat autoissaan ovet auki, toiset maassa. Erityisesti vanhimmat vieraat vaikuttivat todella väsyvän ja voivan huonosti. Minä poltin ihoni vaikka huiviin verhoutuneena yritin pysyä pois paahteesta.

Hääpari seurueineen viipyi valokuvattavana jossain.

Vierailija
30/32 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onpa ajattelematonta.

Vierailija
31/32 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota valokuvausjuttua, miksi sinne kuvaan pitää mennä vasta vihkimisen jälkeen ja odotuttaa vieraita?

Vierailija
32/32 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuota valokuvausjuttua, miksi sinne kuvaan pitää mennä vasta vihkimisen jälkeen ja odotuttaa vieraita?

Jotain älytöntä mutta valitettavan yleistä taikauskoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi