Mistä tiedän, jos tunnen mieheen vetoa, että olenko hänelle vain tavanomainen keskiverto kaato?
Miten tällaisen voisi huomata? Mies on ollut kiinnostuneen oloinen, mutta mistä tiedän tekeekö niin kaikille vai olenko edes vähän erityislaatuinen hänelle samassa mittakaavassa kuin hän on minulle?
Kommentit (48)
Miten vanhoja olette? Kuulostaa aika vaikealta :D mutta niinhän se on vaikeata lähestyä toista jos tuntee vetoa ja on vielä samassa duunipaikassa. Mokaaminen olisi katastrofi!
Jos nyt vaan käytte treffeillä/tapaatte kahdenkesken vapaa-aikana, niin nopeasti selviää ainakin se pitääkö mies sinusta . . . minkä ikäisiä olette?
Tässä on vielä se ongelma, että olen tullut näyttänyt hänelle myös huonoja puolia alkuun että näkisin vaikuttaako hän niistä huolimatta edelleen kiinnostuneelta, Tämä on ollut ehkä virhe ja mies hämmentynyt...? Käyttäytyy kuten ennen mutta mitään e ole tapahtunut.
Pyydä treffeille, älä vaan itke täällä ja odota. Tai juttelet töissä kunnolla.
Jos mies haluaa nähdä vain jomman kumma luona. Näitä on hauska juksata kun näkyy niin kilometrin päähän. Jos mies on susta kiinnostunut muutenkin kuin seksi mielessä, haluaa hän sinua luultavasti myös muualla nähdä kuin kämpillä. Myös keskustelun kuin keskustelun vieminen seksiin tää siitä jatkuva vihjailu on selvä merkki, että pleijerin kanssa juttelet.
Ap vaikuttaa fiksulta naiselta ja ansaitsee asiallisia vastauksia, joita on monta jo saanutkin. Pulma sinänsä on klassinen. Näin varttuneempana miehenä sanoisin, että mitä vanhempia olette sitä suorempaan kannattaa kysyä. Aiempi huonojen puolien näyttäminen ei välttämättä sekään haittaa, tarvittaessa asiaa voi pahoitella. Jos mies nauraa kiinnostuksen osoituksillesi, niin ei hän ainakaan pahasti ole vanhoista asioista ottanut itseensä. Se ei ole käynyt ilmi oletteko molemmat täysin vapaita, toivottavasti olette etenkin jos pysyvämpi suhde on ap:n toiveissa.
Olen tehnyt, olen antanut kiinnostuksen näkyä ja mies on vastannut siihen usein nauramalla tai viemällä juttua eteenpäin?
Ap