Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein mokan töissä ja nyt en tiedä, voinko enää palata koko työpaikalle

Vierailija
16.12.2017 |

Lauma naisia on nyt vaahdonnut pari päivää, kun olen itse lomalla. Sain kuulla asiasta työkaveriltani. Olin ymmärtänyt yhden jutun väärin, mitään taloudellista vahinkoa ei tullut tai kenenkään terveys ei huonontunut.
En ole muutenkaan suosittujen top 10-listalla ja nyt päästiin kunnolla märehtimään.

Miten tästä nyt voi päästä yli?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n työ terveydenhuoltoalalla?

Vierailija
22/31 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli on se, ettei juoruilijoita jaksa ikuisuuksiin kiinnostaa sun asiat. Ne unohtuu pikkuhiljaa. Olen itsekin mokannut vielä todella pahasti, ja silloin tuntui ettei se kohu laannu koskaan. Päätin selvitä siitä päivä kerrallaan, hammasta purren. Joka päivä helpotti vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapahtuu mokia, olisi syytä selvittää johtuivatko puutteellisesta perehdytyksestä tai ohjeistuksesta. Jos niin esimieskin on jossain vastuussa.

Mutta jos kenenkään henki ei vaarantunut eikä tullut taloudellista tappiotakaan niin unohda koko juttu!

Vierailija
24/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvaltaisella alalla ystäväni teki 20k maksaneen vahingon. Vakuutus kattoi ja asiaa harmiteltiin yksi ilta. Naiset jaksavat ainakin hoitoalalla syyllistää ja muistella pitkienkin aikojen takaa sattuneita virheitä.

Voisiko olla hiukan ymmärrystä?

Vierailija
25/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat töihin jonkun nasevan tpaidan, missä kerrotaan kaikki yhdessä lauseessa isolla tekstillä.

Vierailija
26/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää ihmiset välillä jotain muuta ku sitä toimistotyötä.

Meinaat että normiduunissa voi noin vain siirtyä viikoksi ahon laitaan koska huvittaa?

Ei, vaan siirtykää välillä ihan fyysisenkin työhön, niin palaatte ilomielin takaisin sinne paperinpyörittelyyn, jossa on kaikenmaailman "virkistysiltoja" ja sun muuta pikkujoulua parikymmentä kertaa vuodessa.

Vierailija
27/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauma naisia on nyt vaahdonnut pari päivää, kun olen itse lomalla. Sain kuulla asiasta työkaveriltani. Olin ymmärtänyt yhden jutun väärin, mitään taloudellista vahinkoa ei tullut tai kenenkään terveys ei huonontunut.

En ole muutenkaan suosittujen top 10-listalla ja nyt päästiin kunnolla märehtimään.

Miten tästä nyt voi päästä yli?

Tätä se on kun empatia loistaa poissaolollaan. 

Vierailija
28/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kestää vain aikansa. Menet töihin, selvitä asia ja jatkat kuin ei mitään. Kaikkiin tuiotteluihin sun muihin vastaat ihan kylmähermoisesti takaisin. Olen juuri läpikäynyt kuukauden juoruhelvetin aika pahasta jutusta ja selvinnyt siitä hengissä.

Empatiaan kykenemättömät pyörittelee puukkoa avoimessa haavassa.

Vierailija
29/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kestää vain aikansa. Menet töihin, selvitä asia ja jatkat kuin ei mitään. Kaikkiin tuiotteluihin sun muihin vastaat ihan kylmähermoisesti takaisin. Olen juuri läpikäynyt kuukauden juoruhelvetin aika pahasta jutusta ja selvinnyt siitä hengissä.

Ai nyt J-kirjain puuttuu jo tuijottelu sanasta... Nykyään kun on muotia kirjoittaa mm. lukija > lukia, opiskelija > opiskelia, autoilija > autoilia, jne.

Vähän enemmän voisitte harjoittaa okeinkirjoitusta, vaikka tämä av ei olekaan mikään äidinkielenkoepalsta.

Vierailija
30/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

totut siihen, mä teen virheitä tosi usein - liikaa muistettavaa, hallittavaa, kiirettä, ei voi mitään

Vierailija
31/31 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvaltaisella alalla ystäväni teki 20k maksaneen vahingon. Vakuutus kattoi ja asiaa harmiteltiin yksi ilta. Naiset jaksavat ainakin hoitoalalla syyllistää ja muistella pitkienkin aikojen takaa sattuneita virheitä.

Voisiko olla hiukan ymmärrystä?

Naiset on tutkitusti empaattisempia. On vaan empatia niin syvällä että ei pääse nousemaan pintaan. On muita kiireitä kuin olla empaattinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi