Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen erityisen addiktioherkkä

mies 40
16.12.2017 |

ensimmäinen addiktio johon jäin koukkuun oli itsetyydytys, joka alkoi todella varhain, ehkä 7 vuotiaana. Tätä jatkui pitkälle avioliittoon asti, nyt se on lähes jäänyt, kenties ikä on tehnyt tehtävänsä. teinivuosina jäin koukkuun alkoholiin, josta sain suunnantonta nautintoa ja sanoinkuvaamatonta harmia ja murhetta myös. alkoholista olen päässyt kokonaan irti. yhdessä vaiheessa tuli syöminen, söin itseni 120 kiloiseksi, ihannepaino 75. nyt olen pitkän ajan kuluttua lähenemässä mormaalia painoa. mutta ei tässä mitään. kaikista pahin on että olen ollut pahasti koukussa internettiin aika tarkalleen 20 vuotta ja nyt viimeiset viisi vuotta kaikki vapaa aika on mennyt älykännykässä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös helposti addiktoituva! Alkoholi, tupakka, miehet ja pahimpana ruoka. Riippuvuuksista eroon pääsy vaatii minulta totaalikieltäytymistä. Ilman ruokaa ei vaan voi olla, joten olen läski. Millä pääsit ruokariippuvuudesta? Jos aloittaisin taas polttamaan lähtisi kilotkin, tiedän kokemuksesta. Korvaan riippuvuuden aina uudella.

Vierailija
2/4 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=tdbORXEmbnk">Häshtäg itsekuri.</a>

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 35-vuotiaana lääkärissä korkean veren paineen vuoksi. Tehtiin myös verikokeita. Maksa-arvot olivat rajusti koholla vaikka en enää ollut käyttänyt alkoholia. Kärsin rasvamaksasta. Lääkäri sanoi että valot on nyt punaisella ja maksa sanoo poks, jos et laihduta ja lopeta ylensyöntiä. Tämä herätti lopulta tekemään asialle jotain.

Vierailija
4/4 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap minä..??

M 42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan