Ihastunut 3-vuotta vanhempaan
Eli oon siis ihastunut 3-vuotta vanhempaan poikaan. Ei tunneta toisiamme millään tavalla, paitsi että tiedän hänen nimen. Olen hymyillyt tälle pojalle muutaman kerran ja meidän katseet on kohdannu. Noin viikko sitten koulun juhlassa tää poika tuli seisomaan mun viereen ja vähän myöhemmin meidän katseet kohtas ja tää poika hymyili mulle hieman ja kohotti kulmakarvojaan. Itse hymyilin takaisin. Tämän jälkeen en ole nähnyt häntä kunnolla, paitsi kaukaa. Jos jollain on siis mitään vinkkejä että olisko tää poika yhtään ehkä kiinnostunut, tai pitäiskö mun esimerkiksi mennä suoraan puhumaan hänelle tunteistani.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Lähetä hänelle 5-rakkauskirjettä ja hymyile vähintään 100-kertaa.
Joo voin hymyillä vaikka miljoona kertaa, mutta rakkauskirjeitä en halua lähettää.
Tuo rakkauskirje kommentti taisikin olla vähän sarkastinen. Monenko vanha itse olet, tietyssä iässä tuollainen ikäero voi olla isokin este?
NeitiJ kirjoitti:
Tuo rakkauskirje kommentti taisikin olla vähän sarkastinen. Monenko vanha itse olet, tietyssä iässä tuollainen ikäero voi olla isokin este?
No siis oon 12 vuotias, mutta en enää mikään lapsellinen.
Odota vielä 4 vuotta, niin 30 vuotta vanhemmat sugardadyt alkaa kiinnostamaan. Niiltä saat hemmottelua, paljon rahaa ja hyvää hoitoa :-)
Varmaan demi-palstalla ois varmaan parempi ikäryhmä.
On kyllä vähän niin ja näin. Poika on 16, niin sinä olet 13. Seksin suojaraja on 16 ja lapseen sekaantumisen raja 14 v. Miten vanhemmat ehkä asiaan suhtautuu.
12 vuotias mutta 3-vuotta. Juurikin näin.
Voi vittttttu OPETELKAA KIRJOITTAMAAN.
Niii kirjoitti:
Varmaan demi-palstalla ois varmaan parempi ikäryhmä.
Ilmeisesti
Mun mielestä sun kannattais mennä kertomaan pojalle. Eihän sitä tiedä vaikka olisi kiinnostunutkin, kun kerran sulle hymyili ja kohotti kulmiaan. Älä välitä näistä typeristä kommentoijista, tämähän on sun oma asia ja halusit vain vinkkejä. Oon ollu ite saman tyyppisessä tilanteessa, sitten menin vaan kertomaan ja hyvin meni! Tällä hetkellä tää poika on mun poikaystävä. Kertomaan vaan! Mä pidän sulle peukkuja pystyssä että se menee hyvin!
Ja muista rakkaus ei katso ikää!! ;)
Mulla on vähän saman kaltainen ongelma. Ite oon ihastunut 3 vuotta vanhempaan poikaan. Me käydään samaa koulua ja asutaan samassa kerrostalossa. En tiedä siitä paljoa muuta kuin nimen. Meidän katseet on kohdannut monesti ja oon hymyillyt sille varmaan 2000000000 kertaa. Must tuntuu et se tykkäsi musta mutta en tiedä mitä se aattelin siitä että 3 vuotta nuorempi tyttö tulis juttelee sille. AUTTAKAA!!!
Lähetä hänelle 5-rakkauskirjettä ja hymyile vähintään 100-kertaa.