Mikä teidän inhokkikakkunne/leivonnaisenne?
Nyt saa haukkua sydämen kyllyydestä! Mulla ihan ykkösinhkokki ja sellainen, mistä saan aina todella paljon ihmettelyä ja epäuskoa, on laskiaispullat! Siis en vaan voi sietää sitä pullan, kermavaahdon ja hillon kaameaa yhdistelmää! Mulla oikeasti nousee oksennus kurkkuun enkä saa kylässä edes kohteliaisuudesta syötyä sellaista.Toisena on varmaan sellainen kermatäytekakku, jossa on päällä jotain viinirypäleitä ja säilykehedelmiä, tyyliin persikkaa, ananasta, ja kaikkein pahimpana säilykemandariinit. Sitten vielä välissä jotain äklöttävää hilloa. Sitten kolmantena kääretortut, hyi. Ainoa poikkeus sellainen, jossa täytteenä tuoreita suomalaisia mansikoita ja rahka-kermaseosta. Ja sitten myös ihan tavallinen pulla, en saa alas sitten millään. Korvapuusteja sen sijaan rakastan.
Kommentit (67)
Kaikki, mihin käytetään sokerikakkupohjaa. Sen koostumus on inhottava, höttöinen ja mureneva, eikä minkään kanssa yhteensopiva.
Tavallinen, hillotäytteinen kermakakku. Ihan liian makeaa ja jos päällä on vielä säilykehedelmiä, niin kohteliaisuudesta otan ohuen siivun. Jos taas on jotain raikasta marjamoussea tai toisaalta suklaista täytettä, niin nam. Kaikki kakut joiden koristeita on näperrelty sormin, niin hyh.
Tippaleipä, en vaan pysty syömään🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko, mikä niiden neliömäisten keksien nimi oli?
Oliko jotain Karnivaali-keksejä?
Carneval
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan joulun aikaan oli sellaisia ällöttäviä kuivakakkuja joissa oli "sukaatteja". Inhosin niitä lapsena.
Vanha ketju, mutta sun ällötys on mun herkku. Olen eilen ja tänään yksin syönyt melkein koko kakun.
Raakakakut, mokkapalat ja kaikki banaania sisältävät leivonnaiset.
Lehtitaikinaan tehdyt luumutortut.
Kuivaa ja mautonta.