Miten sanoa kohteliaasti miehelle "ei kiinnosta" kun pyytää kahville?
Ja tosiaan ihan ystävämielessä pyytäisi.. kun itseäni ei vaan kiinnosta, töissä olen hyvinkin sosiaalinen, vapaalla en tod. En silti tyly haluaisi olla?
Kommentit (27)
Onko mies siis työkaverisi? Kiitä kutsusta ja sano että sinulla on vapaalla niin paljon muita juttuja että olet ottanut periaatteella että työkavereita tavataan vaan töissä. Sanot ettei sinulla ole aikaa ja ettet jaksa työn ulkopuolella olla kovin sosiaalinen.
Älä pyydä miestä kahville sanoaksesi ettei kiinnosta! Mitä järkeä tuossa on? Anna miehen olla rauhassa. Hän ei välttämättä edes tiedä ettei sinua kiinnosta. Turhaan teet asiasta tuollaista showta.
Voi sanoa, ettei valitettavasti ehdi, kun vapaa-aika on varattu perheelle/miesystävälle/naisystävälle/koiralle/opiskeluun.
Vierailija kirjoitti:
"Ai siis että Facessa pyytää? Kun puhut kaveripyynnöstä."
Luetun ymmärtäminen, haloo. Ap puhui kaverimielessä kahville pyytämisestä.
Toisille koko elämä on somessa, ei nämä raukkaparat ole edes kuulleet sellaisesta että toisen ihmisen voi nähdä ihan oikeasti vaikka kahvittelun merkeissä.
Se kaveripyyntö facessa on parasta mitä nämä tietää. Ja ainoa millä on merkitystä.
Minä yleensä tuijotan terävästi silmiin, simuloin käsilläni ja sormillani lumisadetta ja lausun kuiskaamalla "ei kinosta". Kukaan ei ole uudestaan pyydellyt mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Älä pyydä miestä kahville sanoaksesi ettei kiinnosta! Mitä järkeä tuossa on? Anna miehen olla rauhassa. Hän ei välttämättä edes tiedä ettei sinua kiinnosta. Turhaan teet asiasta tuollaista showta.
Minullekaan ei aivan aukea tuo kuvio. Nainen pyytää miestä kahville kertoakseen ettei häntä kiinnosta! Jotkut ovat ovat varsinaisia draamakuningattaria.
Kyllä minua on uskottu ihan yhdellä kerralla, kun olen sanonut, kiitos, mutta ei kiitos. Siltikin on juteltu ihan hyvässä sävyssä tavatessa.