Petin miestäni viime viikonloppuna firman pikkujouluissa ja H-Ä-V-E-T-T-Ä-Ä
Lauantaina oli pikkujoulut ja vietin lauantain ja sunnuntain välisen yön työkaverin luona. Viikko meni normaalisti, mitä nyt pientä silmäpeliä työkaverin kanssa. Mutta nyt se on alkanut. Suunnaton häpeä nimittäin. Koskaan ei ole hävettänyt läheskään yhtä paljon kun nyt.
Minulla ei ollut mitään syytä pettää miestäni. Meillä on vakaa ja pitkäaikainen avoliitto ja mieheni on aina ollut hyvä minulle ja asettanut minun ja avoliittomme edun oman etunsa edelle. Ja mitä minä teen? Käyttäydyn kun keskenkasvuinen teini.
Kaikki nämä tunteet tuli nyt iltapäivän ja alkuillan myötä. Juuri nyt elän hetki hetkeltä. Toivottavasti helpottaa. Vaikka onnistunkin salaamaan tekoni mieheltäni niin en ymmärrä miten kehtaan näyttäytyä työkaverille maanantaina.
Kommentit (31)
Anna miehellesi suuhoitoa ja kakkosta, saattaa helpottaa morkkista
nainen 84 kirjoitti:
oliko hyvää seksiä? :)
5/10 mutta uuden kanssa on aina vähän niinjanäin ja sitten olin vielä humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo mutta katsotaan nyt jos helpottaa.
On syytäkin hävetä.
Hyvä että oli työkaveri niin muistat hävettävän käytöksesi joka kerran hänet nähdessäsi.
Toivottavasti työkaveri retostelee sillä ja joku kertoo miehellesi ellet itse.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin toinen osapuoli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo mutta katsotaan nyt jos helpottaa.
Tarkoitin miestäsi en työkaveria!
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä pelkäänkin. Tai sitten kiristää minua tms. Jälkeenpäin ajateltuna ei olisi pitänyt lähteä hänen luokse, sillä hän on vaikka voinut tehdä axut.
Et ole tehnyt mitään väärää, naisilla on oikeus omiin tunteisiin ja rakastajiin jos siltä tuntuu.
Eikö olisikin aika vänkää löytää oma pettäminen kunnon hardcorea joltain xxx sivustoilla ?
:D tekevälle sattuu ja kun usein sattuu niin siihen tottuu.
Olet selvästi mitä parhainta vaimomatskua, :D "I'm still working" (patjana)
oliko hyvää seksiä? :)