Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuolison valittamiseen meni hermot

Ap
15.12.2017 |

Ollaan asuttu nyt puolitoista vuotta yhdessä ja molempien kotona ollessa vähintään kerran päivässä puoliso valittaa jostain tekemisestäni. Ruuanlaitostani, siitä millä nopeudella laitan astiat tiskikoneeseen, miten olen laittanut verhot, kastelen kukkia, siirtänyt lattialamppua, jne. Jos olen jättänyt esim. Reppuni tai vaatteitani lattialle niin niitä saa paiskia ja potkia, sen tekee joskus valittamisen sijasta. Kotonamme on kyllä oikeasti ihan siistiä ja minä huolehdin yksin ja ainoastaan vessan ja kylpyhuoneen puhtaudesta ja puhdasta on, joten en ymmärrä mistä valittaminen turhasta kumpuaa. Tänään aloitti valittamisen sillä miten väärään asentoon olin laittanut sälekaihtimet. Siihen mulla meni hermot ja aloin tivaamaan, että miksei mulle voi puhua yhtä ystävällisesti kuin kavereilleen, vaan täytyy kiroa ja meuhkata ja kaikesta valittaa. Ilkeysissäni kysyin vielä lopuksi, että koska se sun junasi lähtee (sanoi lähtevänsä käymään vkl:na muualla). Hetken päästä tunteenpurkauksesta tuli paha mieli ja yritin keskutella tilannetta läpi. Olin kuulemma tyhmä kun suutuin sälekaihtimista ja nyt lässytän. Aloitti mykkäkoulun ja paineli ulos.
Huoh...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo jotain pakko-oireilua? Kannattaisi sen ukon käydä psykologilla, teeveeltä ei kuulosta.

Vierailija
22/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tähän ole paljoa sanomista.

Ihan perinteinen JÄTÄ SE.

Miksi olisit tuollaisen ihmisen kanssa

Tätä se on useimman naisen kanssa, pakko joustaa.

Väärässä olet, ei tarvitse joustaa. Paitsi JOS haluaa kuulla tyhjänpäiväistä narinaa ja katsella tavaroiden potkimista.

Eihän normaali ihiminen noin käyttäydy, tuskin keskustelemalla muuksi muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla