Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuolison valittamiseen meni hermot

Ap
15.12.2017 |

Ollaan asuttu nyt puolitoista vuotta yhdessä ja molempien kotona ollessa vähintään kerran päivässä puoliso valittaa jostain tekemisestäni. Ruuanlaitostani, siitä millä nopeudella laitan astiat tiskikoneeseen, miten olen laittanut verhot, kastelen kukkia, siirtänyt lattialamppua, jne. Jos olen jättänyt esim. Reppuni tai vaatteitani lattialle niin niitä saa paiskia ja potkia, sen tekee joskus valittamisen sijasta. Kotonamme on kyllä oikeasti ihan siistiä ja minä huolehdin yksin ja ainoastaan vessan ja kylpyhuoneen puhtaudesta ja puhdasta on, joten en ymmärrä mistä valittaminen turhasta kumpuaa. Tänään aloitti valittamisen sillä miten väärään asentoon olin laittanut sälekaihtimet. Siihen mulla meni hermot ja aloin tivaamaan, että miksei mulle voi puhua yhtä ystävällisesti kuin kavereilleen, vaan täytyy kiroa ja meuhkata ja kaikesta valittaa. Ilkeysissäni kysyin vielä lopuksi, että koska se sun junasi lähtee (sanoi lähtevänsä käymään vkl:na muualla). Hetken päästä tunteenpurkauksesta tuli paha mieli ja yritin keskutella tilannetta läpi. Olin kuulemma tyhmä kun suutuin sälekaihtimista ja nyt lässytän. Aloitti mykkäkoulun ja paineli ulos.
Huoh...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo kertomasi pitää paikkansa niin sinulla on kyllä huono mies,aivan kiusallaan tuollaista sinun mollaamista harrastaa.Miksi ihmeessä yleensä viihdyt tuollaisen kanssa?

Vierailija
2/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttaa tämä turhasta riiteleminen, mutta valittaminen ottaa vaan niin aivoon. Ja pahemmalta tuntuu vielä tämä, ettei voida keskustella vaan kaikki on automaattisesti minun syytäni. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tähän ole paljoa sanomista.

Ihan perinteinen JÄTÄ SE.

Miksi olisit tuollaisen ihmisen kanssa

Vierailija
4/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitusta tulee sellaisista asioista joita teet molempien puolesta, niin pyydä ystävällisesti häntä tekemään se asia, koska osaa sen sinua paremmin. Ja jos ei käy, niin sano, että sovitaanko niin että se joka tämän asian hoitaa, voi tehdä sen parhaaksi katsomallaan tavalla ilman toisen napinoita.

Vierailija
5/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo kertomasi pitää paikkansa niin sinulla on kyllä huono mies,aivan kiusallaan tuollaista sinun mollaamista harrastaa.Miksi ihmeessä yleensä viihdyt tuollaisen kanssa?

On hänellä hyvätkin puolensa. Meillä on paljon samanlaisia ajatuksia, kiinnostuksen kohteita ja hauskaa silloin, kun lähdetään vapaa-ajan viettoon. Toki on myös mielestäni komea ja hauska. Tämä yhteiselo saman katon alla vaan ei tuo hänen parhaita puoliaan esiin. -Ap

Vierailija
6/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, miten täällä heti automaattisesti porukka olettaa että puhutaan miehestä. :D Mä olisin lukemani perusteella luullut että puhutaan nipottavasta naisesta. 

Vierailija
7/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi tuollaista ihmistä päivääkään. Yhdessäolon pitäisi olla mukavaa ja rentoa, ei todellakaan tuollaista kuin kuvailet. Ja jos toinen tekee kotihommia, toimivassa parisuhteessa toisen on siihen tyytyminen tai tosiaan muuten tehköön sitten itse paremmin. Anteeksi nyt, mutta puolisosi vaikuttaa luonnehäiriöiseltä ja neuroottiselta kusipäältä, ja jotenkin arvasinkin että on"komea ja hauska". Olet hänelle vain väline, esine, hyödyke. Hän ei rakasta sinua. Jätä se sika, ansaitset PALJON parempaa.

Vierailija
8/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmaan ole sellaista naista saanut,joka arvostaa itseään.

Vierailija
9/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä ensisijaisesti ratkoa tän ongelman, kuin heti erota. Eikös yhdessä asumisessa oo myös kyse siitä, että opitaan elämään yhdessä. Jos tästä riidasta huolimatta sama meno jatkuu, niin kokeilen tuota annettua neuvoa antaa asiat hänen hoitaakseen. Vähän kuitenkin tuntuu, että sitten alkaa valittaa, etten tee mitään... -Ap

Vierailija
10/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kouluttaa sinusta talouskonetta, joka toimii kaukosäädöllä. 

Ainoa mikä tuohon valitukseen toimii, että jätät hommat miehen tehtäväksi, kun kerran osaa paremmin. 

Vierailija
11/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies tekee omasta mielestään paremmin tai enemmän kuin sinä? Mies tekee kyllä virheen siinä, kun arvottaa sinut jotenkin matalammalle kuin itsensä. Hän paljastaa todellisen luonteensa ja se mitä paistaa lävitse, ei imartele häntä. Löydät paremman! Ei näitä tarvitse alkaa ymmärtämään!

Vierailija
12/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap ola mies?

Vierailija
13/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi kyllä olla enemmänkin miehen kirjoittama. Itse samaistuin...

Vierailija
14/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tähän ole paljoa sanomista.

Ihan perinteinen JÄTÄ SE.

Miksi olisit tuollaisen ihmisen kanssa

Tätä se on useimman naisen kanssa, pakko joustaa.

Vierailija
15/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ne nauttii kynnysmattona olemisesta. 😬

Vierailija
16/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra on hyvä ja tekee itse jos ei kelpaa. Piste.

Vierailija
17/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan nainen ja avopuolisona mies, mutta tuskin nää asiat sukupuolta katsoo. Mies tuli juuri takaisin kotiin kaljaa mukanaan. Sen verran tää sapettaa, että taidan kutsua kavereita kotiimme ja riemuita elämästä heidän kanssaan. Jos ei kerran asian läpikäyminen kelpaa, niin saapa sitten pitää mykkäkoulua ihan itsekseen. -Ap

Vierailija
18/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan samaistuu.

Olisi hyvä että puhuisit puolisollesi miltä valittaminen tuntuu ja kerro molempien käytös on muututtava. Jos puolison mielestä teet kaiken "väärin" ja teet sen minkä pystyt, joko antaa tehdä tai olet tekemättä.

Et pysty ihmeisiin tai täydellisesti sen sun puolison pitää hyväksyy. Virheitä kaikki teemme.

Vierailija
19/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika neitimäinen mies jos päivittäin valittaa kodinhoidosta.. tuleekohan tuollaisesta koskaan mitään kummosempaa?

Vierailija
20/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika neitimäinen mies jos päivittäin valittaa kodinhoidosta.. tuleekohan tuollaisesta koskaan mitään kummosempaa?

Jooh, tulee mieleen narsistinen salirotta, kaikki pitää pinnalta kiiltää. Onko tuollaisia miehiä paljonkin olemassa?