Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa olla Sundae!!!!! JEEEEE!!!!!!
Kommentit (2)
Täytyy sanoa että porilaiset on huvittavia... Siksi niitä ei varmaan näykään paremmissa paikoissa, edes Hesessä saati McDonaldsissa ;).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Poro on parasta, mut ei sitä kai hampurilaispaikoista saa?