Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteisten unelmien puuttuminen:(

Vierailija
15.12.2017 |

Voiko parisuhde onnistua, jos ei ole yhteisiä unelmia?
Olen seurustellut ihanan miehen kanssa kohta vuoden ja muuten menee loistavasti, mutta aika ajoin mua häiritsee, kun meillä ei ole yhteisiä unelmia. Tiedän, että mieskin rakastaa mua, mutta ollaan tässä asiassa niin erilaisia.
Hän elää päivän kerrallaan, mua ne yhteiset unelmat auttais jaksamaan arjessa. En tartteis suuriakaan unelmia, vaikka joku matkan suunnittelu yhdessä ois jo kiva. Eli, jos oot ollut vastaavassa tilanteessa, kuinka ongelma on ratkaistu? Tai jos itse oot päivän kerrallaan eläjä, saako sua millään suunnittelemaan tulevaisuuttavai tuntuuko se painostukselta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko selittänyt hänelle näkökulmasi? Luulen että hän ymmärtäisi asian sinun kannaltasi, kun sanoisit että sinulle olisi oikeasti tärkeää että olisi jotain mukavaa johon pyrkiä ja jota odottaa.

Vierailija
2/2 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Päivä kerrallaan -eläjä ei tule muuttumaan ikinä, se on perusluonne. Tavoitteellinen ja jotain odottava saa aina pettyä ja elämä valuu hukkaan samaan vanhaan haahuiluun. Voisin laittaa tähän sen av-mammojen peruskehoituksen, mutta kuulostaisi turhan julmalta. Pahoittelut. Tee oma ratkaisusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme