Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä lihavalle takki?

Vierailija
15.12.2017 |

Mieluiten villakangas, kokoa 44 tai 46.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälaatuiset saat eBaystä Yhdysvalloista. Täältä saat vain erittäin heikkolaatuisista materiaaleista tehtyjä vaatteita.

Vierailija
2/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kokoja saa ihan jokaisesta vaatteita myyvästä marketista. Se on eri juttu, mistä saa mieleisiä villakangastakkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Helsingissä? Oletko pitkä?

Minulla on käyttämätön tummanpunainen villakangastakki, jossa on laput tallella.

Takki on minulle liian pitkä, joten myisin sen mielelläni. Olen 160-senttinen.

Vierailija
4/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangastakki ei näytä pulleron päällä hyvälle. Olen kokoa 44-46, 4kk sitten synnyttänyt ja 20kg jäänyt raskauskiloja. Eritoten mhan seudulla. Ostin hyvän ja edullisen takin tälle talvelle, laihdutan sitten ajan kanssa ja uusi takki vasta laihempana. Nyt ostin vero moda expedition parka -takin. 50e ja pullerolle sopiva.

Elloksella myös on villakangastakkeja mutta koot on pienet eli pitää ottaa 1-2kokoa suurempi.

Vierailija
5/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villakangastakki ei näytä pulleron päällä hyvälle. Olen kokoa 44-46, 4kk sitten synnyttänyt ja 20kg jäänyt raskauskiloja. Eritoten mhan seudulla. Ostin hyvän ja edullisen takin tälle talvelle, laihdutan sitten ajan kanssa ja uusi takki vasta laihempana. Nyt ostin vero moda expedition parka -takin. 50e ja pullerolle sopiva.

Elloksella myös on villakangastakkeja mutta koot on pienet eli pitää ottaa 1-2kokoa suurempi.

Näyttää, jos on hyvälaatuinen ja oikeaa mallia.

Vierailija
6/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä. Itse teetin kun mikään ei mahtunut synnytyksen jälkeen päälle ja kiva on nyt löysempänäkin edelleen.

Vierailija
7/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kokoa löytyy joka putiikista ihan normaalimallistostakin, mutta jos haluat pullukkaleikkauksella, kannattaa katsella plusmallistoja, niissä pienimmät koot ovat juuri tuota luokkaa.

Vierailija
8/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandon villakangastakessa löytyy myös isoja kokoja. Kivoja malleja moneen  makuun.

https://www.zalando.fi/naisten-villakangastakit/__koko-44.46/

Vierailija
9/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Haloselta. 

Vierailija
10/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos, Yours. Ethän sä edes ole lihava. t: 54

Vierailija
11/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon raskauden jäljiltä nyt kokoa 48. Suurimmat omat talvitakkini ovat kokoa 42. Käytän nyt miehen takkia, koska muihin takkeihin en vielä mahdu. En viitsi ostaa omaa isoa takkia kun kohta laihdun.

Vierailija
12/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se nyt hyvänmallinen villakangastakki lihavalla näyttää paljon paremmalta, kuin joku entisestäänkin isomman näköiseksi tekevä toppatakki.

Vierailija
13/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän varsinkin kokoa 44 löytyy lähes joka paikasta. Itse kun tartten kokoa 52 niin on vähän haastavampaa. Tosin hiljattain ostin takin ihan Prismasta, siellä oli jotain Torstai-ulkoiluvaatesarjan isojen tyttöjen mallia jossa oli koot 56 asti.

Vierailija
14/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Oliver myy miehille ja naisille isokokoisia vaatteita.

Tilasin itse syksyksi maiharityyppisen takin. Koko oli sopiva ja muutenkin loisto-ostos.

Myynnissä myös muita takkeja kuin maihareita. Katso netistä, haulla big oliver.

Takit ovat ihan kohtuuhintaisia. Etkä ole todellakaan mikään lihava. Minä olen,

muttei mittään. Näillä mennään.   :-))

Vierailija
15/15 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174cm, ja moni koko 44 on käsivarsista lyhyt.. En löytänyt kokoa 46 viimeksi..

Sinä jolla tummanpunainen takki, harmi ettei se ole värini. Kiitos kuitenkin.

Tuntuu, ettei mikään koko mene kiinni, ilman että olisi taas sitten muualta liian iso ja säkkimäinen.

Kokeilin paria parka-tyylistä. Niissä oli kokoja, mutta näytin ihan valtavalta..

Ap