Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ryhmätyöt, mitä mieltä olette?
14.12.2017 |
Itse rakastan.
Kommentit (3)
Onko oikein, että muut väittää, ettei joku tehnyt yhtään mitään ja sitten tämä yksi saa huonomman arvosanan, vaikkei väite pidä paikkaansa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vihaan yli kaiken. AMK:ssa tuntui olevan joka kurssilla ryhmätöitä mikä ei kertakaikkiaan sovi mulle. Jätin koulun kesken.
Alue: Aihe vapaa
Iankaikkinen inhokki.