Kuinka nopeasti teidän mies laukeaa?
Kertokaa omista kokemuksista että miten nopeasti teidän miehet laukeaa? Siis yhdynnän aloittamisesta.
Kommentit (3)
Aika nopeasti mikä on hyvä asia. Pidän esileikistä eikä itse yhdyntä tarvitse kestää kauaa. Pystyn hyvin säätelemään orgasmiani ja tulen helposti. Tulemme useinmiten yhtäaikaa. Mikä on tosi ihanaa. En haluaisi pitkää aktia ja miehelleni se sopii mainiosti. Naurammekin usein sanonnalle ennenaikainen siemensyöksy olemme sitä mieltä että se tulee juuri oikeaan aikaan. Itse olen vain niin innokas että mieluusti ottaisin uusinnan melko pian uudelleen 😉kunnon esileikit niin siinä on se juttu. Ainut mikä nopeudessamme harmittaa on se että haluaisi pitkittää nautintoa mutta kun ei itsekkään pysty. Ja olemme viisikymppisiä😉
Mulla on fuckbuddy joka tulee alle 5 minuuttiin. Oon kuulemma niin haluttava. Jassoo.
5-20 min. Kumilla menee yleensä tuohon haitarin yläpäähän. Ilman nopeammin. Riippuu myös siitä, miten minä saan. Yleensä toisella tai kolmannella orgasmillani hänkin saa. Jos minä en saa, saattaa paljaallakin mennä tuo 20 min.