Elämään tyytyväisiä sinkkunaisia?
Tulin juuri töistä ja ihanaa vain olla ja levätä ja lähteä ulkoilemaan illalla. Ei tarvitse huolehtia kenestäkään tai kuunnella ketään tai puhua itse. Ainoa, johon joskus tahtoisin miestä, on seksi. Karua näin myöntää, mutta niin se on. Ja en harrasta yhden illan juttuja, joten yritän unohtaa koko seksin vähitellen.
Olen ollut naimisissa ja lapset isoja.
Tämä vaihe elämässä on upeaa. Onko muita?
Kommentit (10)
Olisi varmasti helpompaa olla tyytyväinen sinkkuuteen jos olisi edes yksi seurustelukokemus... Kaikkein parasta toki jos olisi ne lapsetkin tehtynä.
-murheellinen ikisinkku
Olin aviossa 15v ja liitto varmaankin ihan hyvä ,vaikka erottiin. Mitään katkeraa ei jäänyt ja nyt monta vuotta yksin asumista. Työ on sosiaalista ja olen saatavilla koko työvuoron ja paljon haasteita. Kaipaan omaa henkistä tilaa ja parisuhteessa sitä ei ole tarpeeksi. En halua jakaa kotiakaan kenenkään kanssa ja seurustelu omissa ositteissakin olisi nykyään liikaa.
Kun viihtyy yksin ja kavereita on silloin kun haluaa ja elämässä muuten sisältöä ja tyytyväisyyttä, niin miksi lähtisi turmelemaan tätä osaa miehen kanssa.
Täällä myöskin yksi. Omakotitalo jäi miehelle joten lukioikäiset lapsetkin jäivät sinne asumaan, ovat jo lähteneet tai lähtevät piakkoin opiskelemaan ja omille teilleen. Minä ostin uuden keskusta-asunnon omaan käyttööni ja nautin rauhasta ja siitä että voi sisustaa oman mielen mukaan. Lapset hoitavat aika pitkälti jo omat ruoka-asiansa ja menonsa joten jää lapsistakin pelkkä huvituspuoli.
Täällä yksi! Yksinolo on niin ihanan helppoa. Samoin tietysti seksiin kaipaisin miestä, ja periaatteessa suhteeseenkin olisin valmis, mutta en mitenkään hae sitä. Koska mitään tarvetta seurustella ei ole, mutta ei mitään estettäkään, jos asiat jonkun miehen kanssa siihen menisivät.
En varsinaisesti kaipaa sinkkuaikoja mutta olihan se mahtavaa, ensimmäisenä se ettei tarvinnut ilmoitella etukäteen tulemisia ja menemisiä vaan täysin spontaanisti mentiin, toki olin silloin myös opiskelija ja yhden kesän vapaallakin joten vapaata meno oli siinäkin mielessä. Eihän tuota miestä muuhun kuin kahdenväliseen (sooloseksi on takuuvarma orkku kuitenkin) seksiin ja läheisyyteen varsinaisesti tarvita, mutta jostain syystä sen siihen kuitenkin haluan :D
Onkohan enemmän tyytyväisiä sinkkuja kuin parisuhteessa olevia naisia? Moni nainen tuntuu tyytyväin huonoonkin suhteeseen mieluummin kuin sinkkuuteen. Ainakin täällä on saanut lukea niin ja työkavereissa muutama surullinen ihminen. Ei vaan voi erota.
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti kaipaa sinkkuaikoja mutta olihan se mahtavaa, ensimmäisenä se ettei tarvinnut ilmoitella etukäteen tulemisia ja menemisiä vaan täysin spontaanisti mentiin, toki olin silloin myös opiskelija ja yhden kesän vapaallakin joten vapaata meno oli siinäkin mielessä. Eihän tuota miestä muuhun kuin kahdenväliseen (sooloseksi on takuuvarma orkku kuitenkin) seksiin ja läheisyyteen varsinaisesti tarvita, mutta jostain syystä sen siihen kuitenkin haluan :D
Teksti ei vastaa otsikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri töistä ja ihanaa vain olla ja levätä ja lähteä ulkoilemaan illalla. Ei tarvitse huolehtia kenestäkään tai kuunnella ketään tai puhua itse. Ainoa, johon joskus tahtoisin miestä, on seksi. Karua näin myöntää, mutta niin se on. Ja en harrasta yhden illan juttuja, joten yritän unohtaa koko seksin vähitellen.
Tämä vaihe elämässä on upeaa. Onko muita?
Sulla on kuitenkin silikonin pillunpäristin kaapissa imitoimassa miehen fallosta? Niin paljon tekee salaa mieli miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vaihe elämässä on upeaa. Onko muita?Sulla on kuitenkin silikonin pillunpäristin kaapissa imitoimassa miehen fallosta? Niin paljon tekee salaa mieli miestä.
Onkohan nämä penis(tä muistuttava vekotin) = mies ajattelevat samoja ihmisiä, joille nainenkin on vain pelkkä p***u? Ihan yhtälailla sieltä kaapista voi löytyä vaikka hevosen varustuksen kopio, jotain vanhojen elokuvien helmikaulakorua muistuttavaa, tai vaikkapa peukalon kokoinen klitoriskiihotin. Tai sitten, kas kummaa, ei yhtikäs mitään! Koska kukapa tuntisi oman vartalonsa paremmin kuin ihminen itse.
Mä olen samanlainen, paitsi että en ole koskaan naimisissa ollutkaan eikä ole lapsia. Olen kyllä asunut miehen kanssa, joten osaan arvostaa kaunista, siistiä kotiani ja sitä ettei ruokaa tarvitse tehdä ihan joka päivä.