alma seurustellut miehen kanssa vuoden
Kommentit (23)
no lehdessä on pienempi sydän naaman kohdalla ja kasvot kyllä "miesmäiset". luulin että oli naisiin päin :) muutenkin ruumiinrakenne miesmäinen
Naisen kanssa seurustelee. Eikä ole mikään salattu rakas, vaan ihan Alman instagramista löytyy tämä tieto.
Vierailija kirjoitti:
Joko hirveessä humalassa tai sit noi silmät on tosi kierot.
Niih, nainen on ! Mä tiien. Sukunimi on Kallio. Kaunis nainen. Molemmat ovat:) Toivon onnea heille!
Miksi linnan kutsuilla oli avecina sisko eikä seurustelukumppani? Kumpikin on tietysti etiketin vastaista, mutta kyllä siskon tuominen rikkoo etikettiä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Todella viehättävä pari😨
Vierailija kirjoitti:
Miksi linnan kutsuilla oli avecina sisko eikä seurustelukumppani? Kumpikin on tietysti etiketin vastaista, mutta kyllä siskon tuominen rikkoo etikettiä enemmän.
Onko kaksoissiskoilla yleistäkin, että molemmat on lespoja?
Vierailija kirjoitti:
Miljoonannen kerran..sisko tuli omalla kutsulla!
uktuilk kirjoitti:
Niih, nainen on ! Mä tiien. Sukunimi on Kallio. Kaunis nainen. Molemmat ovat:) Toivon onnea heille!
Alma kaunis? Et ilmeisesti tarkoita ulkoista kauneutta?
Vierailija kirjoitti:
Ihme juntti koko Alma...Äkkiseltää luulin naisiin päin..
Puhu suomea, sönkkö!
Oliko sen keltanaaman pakko lesboutensa kertoa. Mä en aio kuunnella sen kappaleita, loppui kiinnostus,
en kuuntele lesbojen viserrystä. Varmasti saakin nyt lesboutensa julistamalla enempi sontaa niskaansa.
On se Alma kyllä niin kirveellä veistetyn näköinen, eihän kukaan mies kehtaisi sen kanssa kävellä muuten kuin, jos Almalla on säkki päässä.
Taas tätä. Aina täytyy haukkua toisia. Saara Aalto, Maria Veitola, jopa Jenni Haukio, jopa itse Sauli Niinistökin. Näinpä. Mikä tällaisessa niin paljon viehättää? Kertokaa minulle, joka ei ymmärrä. Miksei mielummin voi sanoa jotain positiivista toisesta? Tunnetteko te haukkujat tosi hyvin Alman, Saara Aallon, Maria Veitolan yms. muita joita haukutte? Kiinnostaako oma elämä ollenkaan?
Ite mietin samaa. Naiselta se kyllä näytti?