Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun pitäisi lopettaa joko ihomeikin tai silmämeikin käyttö, kumman lopettaisit?

Vierailija
14.12.2017 |

?

Jos sinun pitäisi lopettaa joko ihomeikin tai silmämeikin käyttö, kumman lopettaisit?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naama ei kestä enää kuin ripsivärin ja huulipunan. :( Satunnaisesti pari kertaa kuussa voi laittaa meikkivoidetta ilman ihottumaa, mutta silmäluomiin ei voi laittaa yhtään mitään, niihin tulee heti ihottuma mikä on kipeä ja kestää kuukauden parantua. Olen aika väsynyt kokeilemaan eri meikkejä. Ennen käytin Cliniqueta.

Vierailija
2/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kun kumpaakaan en käytä. Kulmat ja ripset voi kestovärjäyttää mutta sehän ei ole meikkaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin ihomeikin. Mulla on ihan siisti iho, ja käytän muutenkin vain vähän meikkipuuteria ja poskipunaa. Vahvasta silmämeikistä en luovu.

Vierailija
4/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan silmämeikistä luopuisin.

Vierailija
5/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisin ihomeikin. Mulla on ihan siisti iho, ja käytän muutenkin vain vähän meikkipuuteria ja poskipunaa. Vahvasta silmämeikistä en luovu.

Vahva silmämeikki ei näytä hyvältä ilman siistiä meikkipohjaa iholla.

Vierailija
6/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmämeikki jäisi pois, koska välillä muutenkin kiireaamuina teen vaan heleän meikkipohjan ja kulmakarvat ja silmät saavat olla sellaisena, kun ovat, koska iho mulla on sen verran huonossa kunnossa tällä hetkellä. Ja olihan tuo vissiin ainakin viime vuonna muodissakin, ettei ole silmämeikkiä ollenkaan, vaikka pohja onkin tehty huolella.

Vierailija
7/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin melkoisesti siitä miksi joutuisin luopumaan hommasta kukasta, mutta jos esim. aikaa meikkaamiseen on vähän aloitan ripsiväristä, muut voi jäädä väliin jos ei ehdi.

Vierailija
8/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä silmämeikkiä muutenkaan, mutta vastasin että lopettaisin silmämeikin käytön.

Meikkivoidetta käytän kun iho niin punainen, muuten en käyttäs varmaan sitäkään.

Vierailija
9/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihomeikki muutenkin rajottuu mulla pelkkään bb-voiteeseen ja poskipunaan, joten ne jättäsin pois. Silmiin on kiva laittaa vähän rajausta ja maskaraa kun omaa tällaset pikkuruiset ja hailakat siansilmät. Olis hyvä syy alkaa sitten hommaamaan muin keinoin heleää punaa kasvoille, if you know what I mean. ;D

Vierailija
10/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmämeikistä luopuisin. Ripsiväriä käytän muutenkin harvoin, ihoa tulee paranneltua ohuella meikkivoiteella.

Vierailija
11/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin ihomeikin. Mulla on sen verran hyvä iho, että pärjään ilman.

Vierailija
12/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihomeikistä. En käytä vahvaa meikkipohjaa muutenkaan. Mutta ripsarilla saa vähän väriä karvoihin.

Vierailija
13/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huijaisin ja kestosävyttäisin kulmakarvat ja silmäripset ja meikkaisin vain ihoa.

näin teen nykyisinkin. joskus harvoin käytän luomiväriä.

mutta jos huijata ei saa, niin sitten valitsisin lopettaa ihomeikin. kulmaväri on todella oleellinen.

Vierailija
14/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin kokonaan meikin käytön. Siisti pohjameikki tukee silmämeikkiä ja näyttäisin hölmöltä pelkällä silmämeikillä.

Jos taas meikkaisin pelkän ihon, näyttäisi silmät oudoilta ilman ripsiväriä.

Vierailija
15/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en meikkaa ollenkaan arkena, juhliin ja joskis viihteellä käydessä vaan. Tosin omistan hyvän ihon ja tummat kulmakarvat luonnostaan sekä tipsienpidennykset.

Vierailija
16/16 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ihomeikin. Muutenkin käytän sitä minimaalisen vähän/ harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme