Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mokasinko:Facebook kommentti!

Vierailija
14.12.2017 |

Olen ihastunut erääseen mieheen. Hän lisäsi itsestään kuvan Facebookiin ja kommentoin jotain ”Tosi komea! :)” eikä hän vastannut siihen mitään! Ollaan aiemmin viestitelty ja tuon kommentin jälkeen hän ei ole laittanut edes viestiä minulle. Nyt hävettää, kun kuvittelin viestien perusteella että olisi kiinnostunut minusta...
Tarkoittaako että ei ole kiinnostunut minusta? Ehkä vaivaantui kommentistani? Hän on joskus yksityisviestissä kehunut minun ulkonäköä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sä taisit mokata.

Vierailija
2/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ylianalysoit. Mene vaikka kävelylle. Ei ole välttis edes nähnyt kommenttia vielä. Ja jos tosta loukkaantuu niin voi voi, ei ollut sulle oikea mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda asia. Kyllä toisen ulkonäköä saa kehua. Riippuu vähän porukasta, mutta joissain porukoissa voidaan kommentoida noin ihan tutuillekin ja kavereille, ilman suurempaa tarkoitusta.

Vierailija
4/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä "kommentointi moka" tapahtui?

Vierailija
5/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, treffailussa ja ihastumisessa on tärkeintä tietää, onko se toinen SINULLE sopiva. Ei kannata rajoittaa itseään tai pyrkiä vain miellyttämään toista. Toisen kehuminen ei ole ikinä mokaamista. Jos mies komeaksi kehumisesta ahdistuu, syynä on toinen nainen, josta kiinnostunut tai vaihtoehtoisesti pahat itsetunto-ongelmat. Anyway kehumalla et voi mokata, saat ehkä selville missä mennään ja se on vain hyvä asia. 

Vierailija
6/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Miksei toista voisi kehua? Ihan sama, mitä se ajattelee. Jos kehuminen saa sen perääntymään, niin se ei vaan ollut sulle tarkoitettu se mies. Jos suhde on tarkoitettu tapahtuvaksi, siinä ei tarvitse esittää mitään kissa ja hiiri -leikkiä.

Vierailija
7/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolasin vaan itseni kun menin kehumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi