Anteeksi, mutta mihin helvettiin tuo tykkäys menee jos painat tuota pinkkiä sydäntä ? Tulee vai ilmoitus että tykätty!
Mutta missään ei näy mitään. Ei esim aloituksessakaan tms.
Tiedän, ettei mene mihinkään sometileille sillä en ole sisäänkirjaantuneena mihinkään tms..
Kommentit (27)
Mulla se meni hyppäsi jopa mesen alaosaan. KÄÄK ja milläs sen siiyätä pois.
Tosi on että ärsyttää kun sivu latautuessaan pomppii ärsyttävästi edes takaisin kuin suoli24:ssa oltaisiin. Hirmu hidas asettumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kai muualle kun vaan päivittää sivun ylälaidasta tuon numeron sydämen vieressä?
Muutaman kerran itsekin tullut vahingossa kännyllä klikattua... Onneksi tuo Facebook-nappi on vasemmalla, niin siihen harvemmin sormi osuu... Tosin pitäisikö se tykkäys/jako (vai mitä tuosta FB-napista tapahtuukaan?) kuitenkin erikseen vielä vahvistaa myös Facebookin kautta?
Minkä sivun ylälaidassa olevan.. ei mulla mitään sellaista näy sivulla???
Minulla on heti tuossa keskustelun otsikon alapuolella tällainen rivi:
/// Facebook /// Twitter /// Tykkää (4) /// Tallenna
(Kenoviivojen paikalla on siis ne pikkukuvat.)
Mulla ei, eikä ikinä ole ollutkaan.
Sivun alalaidassa vaan nuo fb/ twitter/ vihreä / tykkää / tallenna
Anteeksi tyhmyyteni, mut mikä tuo keskimmäinen vihreä nappi on? Missä on luurin kuva??WhatsApp. Viestisovellus, voi lähettää ihmisille netin kautta viestejä, ei tarvi maksaa tekstiviesteistä.
Ai, no mä en käytä WhatsAppia, ilmankos en tiennyt.
Mut jos käyttäis, niin saisko siitä jonkun yhden kommentin vai ketjun aloituksen, koko ketjun vai siis mitä lähetettyä?
Olipa muuten taas mulla pieni ajatuskatkos, tietty lähtee linkki keskusteluun.
Mulla on viimeaikoina ollu täällä paljon asioita englanniksi
esim latest (viimeisimmät), Back to front page (tjsp) ja muuta
Ei kun kyllä mulla ehkä näkyi noi jutut sivun yläreunassa, mut oisko ne poistunut silloin kun täällä muuttui jonkin aikaa sitten fontti, (eikös se muuttunut, vai muistanko väärin) muuttuikohan sivut silloin jotenkin muutenkin, mitä en vaan ole tullut ajatelleeksi?
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa tämä. Puhelimella olen pari kertaa painanut vahingossa ja ahdistaa että lukeeko nyt jossain että Maija Meikäläinen tykkää vauvapalstan ketjusta :D en ole Facebookissa tai muutenkaan käytä somea niin en tiedä minne tuo tykkäys menisi.
JA KUN SIELLÄ VIELÄ LUKISI ETTÄ MISTÄ KETJUSTA TYKKÄÄ TYYLIIN: MAIJA MEIKÄLÄINEN TYKKÄÄ VAUVA-PALSTAN KESKUSTELUSTA: "NOLOIMMAT PIERUKOKEMUKSESI". 🤣
SORRY ISOT KIRJAIMET JA VIRHEET, KIRJOITAN KÄNNYKÄLLÄ. ON MUUTEN HIUKKASEN HANKALAA...
No voihan paska, miten saan pois tuon tykkäyksen? Painoin sitä vahingossa ketjussa mistä en todellakaan tykkää. Miksi pitää olla nuo painikkeet tuossa kohdassa?
Tietokoneella nuo näkyy, mutta kännykällä ei.
Ai, no mä en käytä WhatsAppia, ilmankos en tiennyt.
Mut jos käyttäis, niin saisko siitä jonkun yhden kommentin vai ketjun aloituksen, koko ketjun vai siis mitä lähetettyä?