Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsisin vaimon!

Vierailija
14.12.2017 |

Olisi aika hommata koti. Mutta epätoivo uhkaa iskeä, sillä eihän yksin näytä olevan mahdollisuuksia muuhun kuin johonkin murjuun. Ainakaan näin keskituloisena. Sen verran kallista on. Tarvitsisin siis toisenkin maksumiehen, tai tässä tapauksessa -naisen.

Ajattelin että täältä saattaisi löytyä ehdokkaita? Tuskin olen yksin tämän ongelman kanssa ja olisihan se muutenkin ihan mukavaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on. Mä varmaan pystyisi rahoittamaan asumisen kokonaan, siis sellaiselle keskiluokkaiselle parin lapsen prismaperheelle. En kyllä oo ihan varma tuosta lastenteosta, haluanko siihen alkaa.

Vierailija
2/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyvä parittomuus tosiaan myös köyhdyttää kansaa. Nimenomaan koska asuntovarallisuuden karttuminen jää aiempia sukupolvia vähäisemmäksi. Vasta tällä viikolla luin aiheesta ja ekonomistikin totesi ettei nuorilla aikuisilla ole varaa omistusasuntoihin.

Ainahan tietty joillain on mutta nyt puhutaan isosta kuvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota  velkaa ja vanno valat pankin kanssa.

Vierailija
4/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääntyvä parittomuus tosiaan myös köyhdyttää kansaa. Nimenomaan koska asuntovarallisuuden karttuminen jää aiempia sukupolvia vähäisemmäksi. Vasta tällä viikolla luin aiheesta ja ekonomistikin totesi ettei nuorilla aikuisilla ole varaa omistusasuntoihin.

Kuka tai ketkä perivät nämä lukuisat sinkuiksi jäävät ihmiset?

Oletettavasti myös he hankkivat jossakin vaiheessa omistusasunnon, jotakin muuta omaisuutta, kartuttavat ehkä varallisuutta?

Sisarusten lapset? Säätiöt ja yhdistykset? Yhteiskunta?

Ei pitäisi ajatella, mutta tunnen tällä hetkellä kaksi kovaa vauhtia keski-ikäistyvää veljestä. Heidän vanhoilla vanhemmillaan on suuri omaisuus, jonka nämä kaksi miestä tulevat perimään. Kummallakaan ei ole puolisoa, saati lapsia, ja perheen hankkimisessa tulisi jo pikku hiljaa pitää kiirettä, jos sellaisen aikoo hankkia. Kumpikin näistä veljeksistä on töissä käyviä ja ovat itse hankkineet omat omistusasunnot ym.

Tällaisissa tapauksissa tulee mieleen, että meneekö lopulta mahdollisesti miljoonaomaisuus kunnalle tai valtiolle? Näitä tapauksia tulee olemaan varmaan paljon.

Vierailija
5/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä testamenttaan nuoremmille, vaikka eivät ole omia lapsia. Kummilapsille ja suvulta perittyä omaisuutta suvun nuoremmalle polvelle.

Olisin toki halunnut lapsia ja myös ostaa asuntoni jonkun kanssa yhdessä. Ei vaan onnistunut se haave.

Vierailija
6/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti myös he hankkivat jossakin vaiheessa omistusasunnon, jotakin muuta omaisuutta, kartuttavat ehkä varallisuutta?

Ei pitäisi ajatella, mutta tunnen tällä hetkellä kaksi kovaa vauhtia keski-ikäistyvää veljestä. Heidän vanhoilla vanhemmillaan on suuri omaisuus, jonka nämä kaksi miestä tulevat perimään. Kummallakaan ei ole puolisoa, saati lapsia, ja perheen hankkimisessa tulisi jo pikku hiljaa pitää kiirettä, jos sellaisen aikoo hankkia. Kumpikin näistä veljeksistä on töissä käyviä ja ovat itse hankkineet omat omistusasunnot ym.

Tällaisissa tapauksissa tulee mieleen, että meneekö lopulta mahdollisesti miljoonaomaisuus kunnalle tai valtiolle? Näitä tapauksia tulee olemaan varmaan paljon.

Niin ja mitäs sitten? Jos perijöitä ei ole eikä tee testamenttia niin sitten ne menee valtion pohjattomaan kirstuun. Samahan se minne ne menee. Itse varmaan teen sen testamentin jos ei lapsia ilmaannu; serkuille ja ystäville menee sitten.

Vierailija
7/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nainen ja kaipaisin kyllä enemmän vaimoa kuin miestä vaikka olen hetero. Ois hienoo, kun joku toinenkin kiinnostuis kotitöistä, kävisi kaupassa, sisustaisi ja siivoisi kaappeja, leipoisi vaikka välillä. Eikä tarvisi kuunnella urheiluselostusta.

Vierailija
8/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nainen ja kaipaisin kyllä enemmän vaimoa kuin miestä vaikka olen hetero. Ois hienoo, kun joku toinenkin kiinnostuis kotitöistä, kävisi kaupassa, sisustaisi ja siivoisi kaappeja, leipoisi vaikka välillä. Eikä tarvisi kuunnella urheiluselostusta.

Haha. Miehiä on montaa lajia.

Vierailija
9/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota  velkaa ja vanno valat pankin kanssa.

Pankki ei anna tarpeeksi 😀

Vierailija
10/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö niitä vapaita naisia ole pilvin pimein? Mene baarissa juttelemaan ja paljasta haaveesi. Kyllä varmasti joku lähtee mukaan!

Ei muuten kannata odottaa sitä isäksi ryhtymistä sinne yli neljäänkymppiin - se on siinä iässä aika raskasta. Säälittää jo valmiiksi presidentti Niinistön vauva-arki...

M44

Vierailija
11/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mitäs sitten? Jos perijöitä ei ole eikä tee testamenttia niin sitten ne menee valtion pohjattomaan kirstuun. Samahan se minne ne menee. Itse varmaan teen sen testamentin jos ei lapsia ilmaannu; serkuille ja ystäville menee sitten.

Lapsia en meinaa ikinä hankkia, mutta jos vanhana ei ole kumppania, niin haen varmaan jonkun parikymppisen kehitysmaasta hoitamaan minua. Jätän hänelle mitä jää. Ehkä hän murhaa minut nukkuessani sitten :D

Vierailija
12/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mäkin, mutta 10-20 v nuoremman kun itsellä ikää jo 46 ja lapsia pitäisi olla kans ja muutenkaan kukaan ei halua yli 40 vuotiasta ämmää' varsinkaan Yh-tätiä

tällainen se on oltava tal walkenfeld

Vierailija
13/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se vähäisemmäksi jää? Tarvitaanhan asuntoja yhden ison sijaan kaksi pienempää ja pienemmät ovat suhteessa kalliimpia kuin perheasunnot. Lisäksi yksin asuva tarvitsee aina sen osakesalkun talouden toiseksi tulonsaajaksi, ainakin kasvamaan omilla tuloillaan. Muutenhan on köyhät eläkepäivät tiedossa.

Vierailija
14/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet tähän asti vuokralla asunut eikä sulla ole asp-tiliä eikä mitään sijoituksia niin mulle et ainakaan kelpaa. Mulla on omistusasunto ollut opiskeluajoista lähtien kun sain viimeisenä opiskelukesänä tiedon että pääsen vakituiseksi opiskelupaikkakuntani yritykseen, jossa olin ollut harjoittelijana.

Vierailija
15/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olet tähän asti vuokralla asunut eikä sulla ole asp-tiliä eikä mitään sijoituksia niin mulle et ainakaan kelpaa. Mulla on omistusasunto ollut opiskeluajoista lähtien kun sain viimeisenä opiskelukesänä tiedon että pääsen vakituiseksi opiskelupaikkakuntani yritykseen, jossa olin ollut harjoittelijana.

No huh huh. Juu ja Kjell Inge Rokke lopetti koulun 15-vuotiaana lukihäiriöisenä ja alkoi kalastajaksi ja on nyt miljardööri.

Ei keskituloisena silti saa n. 300k asuntolainaa kun ei niitä säästöjä kuitenkaan 100k ole.

Aloituksessa sanoin, etten ihan mitään parakkia haluaisi kuitenkaan.

ap - edelleen vaimoton

Vierailija
16/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a jos sentäs tulot on samaa luokkaa ja muuten asiat pelaa niin voisikin suunnitella. Aina joku asia on vinossa. Luulin että en ole nirso. Kuitenkin en kaipaa mitään alle 30 vuotiasta enkä lapsellist vaan ihan järkevän ja samoja asioita haluavan miehen. On se hemmetin vaikeata. Lisäksi en halua maata himassa joka päivä.

Vierailija
17/17 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni järkiliittojen pitäisi tehdä paluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän