Ottaisitteko yhteyttä mieheen?
Mies petti ja jätti. Erottiin aluksi ystävinä kunnes laitoin viestiä missä halveksin häntä tekojensa takia. Nyt tekisi mieli ottaa yhteyttä ja kysyä miten menee.. hän oli kuitenkin mulle tärkeä ihminen silloin. Erosta nyt 2-3kk.
Kommentit (18)
Oli tärkeä silloin, mutta ei ole enää. Eli miksi ottaisit yhteyttä? Kyselläksesi kuulumisia? Jos ne oikeasti kiinnostaa, niin sitten otat yhteyttä, ihan miten itse haluat. Mua ei kiinnostaisi pettäjäni elämänmeno pätkän vertaa.
Kasvata selkäranka äläkä roiku entisissä kumppaneissa.
Jätä väliin tämä ja unohda tyyppi. Löydät paremman. Pettäjiä ei kannata hyysätä.
Jos mies pettäisi tai jättäisi, en haluaisi nähdä häntä enkä kuulla hänestä enää koskaan.
Jos sinusta tuntuu, että haluaisit korjata yhteyttänne jotenkin, voit kokeilla olla yhteydessä.
Ei missään nimessä kannata ottaa enää yhteyttä ! On niitä muitakin miehiä, vanhois suhteis ei kannata roikkua!
En halua hänestä siis mitään sen enempää, kun tietää miten menee.
Ota ihmeessä yhteyttä. Mies on voinut muuttua, siis parempaan suuntaan, kun on päässyt kokemaan ettei se tavara sen paremmalta maistu toisessa kolosssa. Mies tarvitsee henkiseen kasvuunsa kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
En halua hänestä siis mitään sen enempää, kun tietää miten menee.
Miksi se sua kiinnostaa miten hänellä menee? Ei häntäkään enää kiinnosta miten sulla menee.
No en tiedä, kai se nyt vaan kiinnostaa kun oli joskus tärkeä ja rakas. Mitään pahaa hänelle en toivo, mutta yhdessäkään en meitä haaveile.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä, kai se nyt vaan kiinnostaa kun oli joskus tärkeä ja rakas. Mitään pahaa hänelle en toivo, mutta yhdessäkään en meitä haaveile.
Edelleen..anna olla jatka elämääsi.
Olen jokaisessa suhteessani ollut jättävä osapuoli ja ärsyttää kun nämä exät laittelevat viestiä tai soittelevat vielä kuukausia jälkikäteen. Siksi erotaan kun halutaan päästä toisesta eroon.
En todellakaan halua tietää miten heillä menee enkä taatusti ikinä vastaa jos he kysyvät miten minulla menee, näin se vaan on, hanki uusi elämä ja unohda tämä tyyppi.
No mutta meidän piti pysyä ystävinä niin pitkään kunnes laitoin sen vihaisen, haukkuvan viestin ja mies poisti yhteydet.
Pettämistä ei voi koskaan unohtaa. Etsi uskollinen mies.
Ota yhteyttä, kun kerran ajattelet asiaa. Se helpottaa oloasi. Minusta sinä vaikutat järkevältä ja tosi sympaattiselta naiselta. Tässä 🌹 Sinulle.
-m66
Etkö ole PEREHTYNYT YHTÄÄN ETUKÄTEEN PALSTAN RAAMATTUUN?
SÄÄNTÖ NUMERO 1:
JOS ON ONGELMIA => JÄTÄ SE SIKA!
Koska jos on ongelmia, tietää että mies on narsistinen vaimontappaja.
Mustasukkainen roikkujahirviö, joka tuhoaa lapsesi ja kaiken tielleen osuvan!!!!!!!!!!!!!!
En ottaisi. En suosittele sullekaan. Parasta nyt vain unohtaa se mies, ja kaikenlainen yhteydenpito hidastaa prosessia. Mies ei arvostanut sua, eikä se asia tule muuttumaan jatkossakaan.