äiti, jolla on uhmaikäinen lapsi ja itkuinen vauva, vastailee hetken aikaa kysymyksiinne.
Kommentit (11)
Pieni lohdutus, se aika menee ohi nopeasti, kohta ne leikki kahdestaan niinkuin meillakin nyt. Koita jaksaa ja elä päivä kerrallaan, älä murehdi huomisesta.
Mut päättänyt olen, että kahteen jääköön...
Ja tuntuu, että itselleni en saisi vaatia omaa aikaa. Mutta kun suihkuun pääsee yksin, niin olen onnellinen=)
Vauva 3kk ja tosi itkuinen isompi tyttö on 2v4kk ja mies nukkuu aina päivät. Välillä toivon lisää lapsia huonoina hetkinä tuo isompi tyttö riittäisi yksinkin.
Et varsinaisesti valittanut, mutta jos asia ei sinua vaivaisi, niin et siitä täällä kirjoittaisi, saati mainitsisi että mieskin nukkuu päivät? Vai onko asia ok? Minulle ei ainakaan olisi, jos ukko vaan nukkuisi aina : ) ja paikkakunta alkaa H:lla
Ja sitten, kun te elätte päivisin " normaalia perhe-elämää" , niin mies vaan nukkuu?
Kuulostaa aika samalta kuin meillä.
Ei käy edes töissä.. Olen päättänyt nykyään antaa ukon nukkua ja herätän sit lämpimälle ruoalle... Ja päivät mies asuu koneella, eikä tee mitään ilman, että pyydän tuhat kertaa. Joten teen yksin. Nyt alkoi mennä jo valitukseksi. Kiva vaan " jutella" jonkun kaa, koska täällä vieraalla paikkakunnalla ei ole ystäviä, eikä ole aikaakaan tutustua. Harvinaista, kun edes pääsin koneelle.
AP
meidän esikoinen oli 2v3kk kun pikkusisko syntyi, ja kyllä siinä välillä oli aika ryde. nyt kun lapset on jo 3v11kk ja 1v8kk niin tekis kovasti mieli jo kolmatta, vaikka mä aikoinani vannoin pyhästi ettei enää ikinä. no, mies ei kylläkään suostu useampaan, joten meille siis riittää nää kaks. ja meni kyllä nyt niin aiheen vierestä että oikein hävettää.
" kiva" kun on kohtalontovereita.. Sitä saa monesti tuntea itsensä aika " superäidiksi" kun kerkeää tehdä kaikkea, vaikka päivät on niin lyhyitä;) Niin ja meidän muksuilla ikäeroa on 1v ja 4kk... Esikoinen on niin nopea ja touhukas, että sais olla viidet lisäparit jalkoja ja käsiä=)
Kaduttaako? ; ) Meillä on yksi vajaa 2 -vuotias ja olen vakavasti harkinnut, että yksi riittääkin vaikka rakas onkin.