Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon löytänyt sen Oikean ja nyt kateet kaverit haluu et jätän sen!!!!

Vierailija
14.12.2017 |

Maailman ihanin mies: huomaavainen, komea ja ihana. Tietää mitä tahtoo ja osaa puhua. Seksi ihan out of this world. Oon niin rakastunut, viimeinkin mun näköinen ja oloinen mies.

Niin yksi kavereista tietää tämän hänen exän. Ja nyt sitten on kuulemma hakannut exän. Kysyin suoraan asiaa ja mies suoraan kertoi miten asia on. Exä oli riehunut kännissä ja lääkkeissä ja mies yrittänyt rauhoittaa niin käsi poikki. Tai murtui. Ja oli läpsässyt avokämmenellä rauhoittaakseen naista joka hysteerinen.

Uskon mieheen. Mutta mun kaverit on kateellisia ja tahtoo erottaa meidät. Niin nytten yksi vielä väittää et mies on vongannut häneltä kun olin kipeänä. Ja suuttui kun ei antanut. Kysyin mieheltä niin ei oo totta.

Nää on mun ainoat kaverit mitä teen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin samoihin aikoihin ystävättäreni kanssa. 3v myöhemmin tapasin nykyisen mieheni joka oli heti alusta lähtien ihana minulle ja lapsilleni. Ystävättären kommentti: Kaksosmies, kyllä se todellinen luonne vielä selviää!

Ei todellakaan tarkoittanut mitään hyvää tuolla kommentillaan. Yhdessä ollaan oltu kohta 22v ja vielä odottelen sitä hirviöpuolta näkyviin:D

Ai kaverini? Edelleen yksin

Vierailija
22/22 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meininki :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi