Mihin nainen tarvitsee miestä?
Jos pärjää taloudellisesti ja on ystäviä, tyytyväinen elämäänsä, niin mihin tarvitsee miehen?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Osalla naisista on ilmeisesti juuri tuo asenne, että otetaan elämään vain se, mitä tarvitaan. Nämä ovat ilmeisesti juuri niitä naisia, jotka hakevat avioeron heti, kun mies lakkaa tuottamasta heille riittävästi hyötyä. Eivätkä nämä naiset taida olla edes kovin harvinaisia Suomessa. Romanttinen rakastuminen ja yhteen hiileen puhltaminen lienevät lähinnä miehille tyypillisiä ominaisuuksia. Naisille on tärkeää se, että koti on valkoinen ja tutut tykkäävät kuvista somessa.
Mikä "yhteen hiileen puhaltaminen"? Millä tavalla? Vastuun kodista ja lapsista naisille jättäminen ei oikein kuulosta ja tunnu siltä, ja on edelleen valitettavan yleistä.
Vastauksena kysymykseen: ei sinänsä "mihinkään", mutta suurin osa ihmisistä kaipaa jotakuta rinnalleen, jonka kanssa jakaa ilot ja surut, ja jonka kanssa on keskinäistä läheisyyttä, luottamusta ja kunnioitusta. Tietysti jos se ei onnistu, siinä tapauksessa ei mihinkään.
Aina voi kohentaa taloudellista asemaansa, vaikka se olisi ihan hyvä jo valmiiksi.
Nyky-yhteiskunnassa pärjää ihan hyvin omillaan, ei kenenkään tarvitse hankkia parisuhdetta. Ei parisuhteen idean kuulukaan olla tarvitseminen, vaan halu olla yhdessä.
Nainen tarvitsee miestä nimenomaan järjeksi arkeen. Kuka jaksaa elää täysin blondina koko elämänsä?
Kerrostalossa ei oikeastaan mihinkään, omakotitalossa leikkasi nurmikon ja teki lumityöt sekä huolehti autostaan jollakin lailla. Muutin kerrostaloon juuri siksi ettei tarvitse elää parisuhteessa, autostani osaan huolehtia itse, saatan jopa pitää niitä niin vanhoiksi että täytyy käydä katsastamassa, viimeistään sen jälkeen vaihtoon. Voin myös jäädä ylitöihin ilman että tarvitsee tilittää miksei mamma olekaan kotona kun poju tulee töistä, muutoinkin elämä ilman miestä on paljon helpompaa.
Kauppakassien kantamiseen tietty.
En tarvitse miestä, mutta haluan kyllä.
kylmätotuus kirjoitti:
Ei mihinkään?
Tuohonhan eräs vihaamienne "lassukoiden" näkemyksistä perustuu.
Kun nainen ei tarvitse miestä, hän ei haluakaan miestä. Ei ainakaan ellei mies ole top 5% komistus tai statusmies. Tavallinen mies, betamies, on vain hyödyke joka kelpaa kun häntä _tarvitaan_ perhehommiin.
Samalla tavalla tavallinen nainen on miehelle vain pussien tyhjentämiseen ja passausta varten. Kantaa kaljaa ja ruokaa miehelle sohvalle, siinä se.
Mies voi tehdä ne työt mitkä ei naista huvita, kuten puiden pilkkomiset ja lumityöt.
Ihan kiva, jos mies pesee autot ja leikkaa nurmikot ja hoitaa imuroinnit.
Viemään lapsenlapsia hiihtämään, hoitamaan ikävät vakuutus- ym. asiat, yöllä katsomaan kuka kolistelee parvekkeella, menemään ovelle kun jehovat soittelee, vastaamaan äidin puheluun kun itse ei jaksa, tankkaamaan auton, sanomaan "hyvää yötä, rakas".
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista äpärien siittämiseen. Minä, lapsia inhoava nainen; en mihinkään. 29 v oltu ilman miestä ja elossa ollaan.
Katkeroitunut.
Tämäkin aihe täytyy näemmä käydä läpi tasaisin välein. Yhteiskunnan tila on selvästi liian hyvä, jos kokee voivansa julistaa puolet siitä tarpeettomaksi.
Nainen herää miehen rakentamasta talosta, käy miehen suunnittelemassa suihkussa, johon tulevan veden jakeluverkoston miehet ovat rakentaneet. Moderni nainen ottaa ruokansa miehen suunnittelemasta jääkaapista ja valmistaa pöperön miehen suunnittelemilla keittiölaitteilla. Nainen menee töihin miesten rakentamalla autolla miesten rakentamaa tietä myöten ja niin edelleen. Suurin piirtein koko ympärillä näkyvä sivilisaatio on miesten rakentamaa (jonka ylläpitoon naiset toki omalla panoksellaan osallistuvat).
Miehet ovat antaneet naiselle niin paljon oikeuksia, että hän voi käyttää aikansa vaikka sen julistamiseen, ettei tarvitse miestä mihinkään. Samaan aikaan miesten ylläpitämät poliisivoimat, armeija, rajavartiolaitos sekä palo- ja pelastuslaitos mahdollistavat naiselle turvallisen ympäristön, jossa hän voi sanoa miesten olevan tarpeettomia.
Sinkkuna tarvitsin miestä läheisyyteen ja seksiin, perheellisenä kaipaan miestä jakamaan arkea ja olemaan miehen mallina yhteisille lapsillemme.
Yök. Ei moderni nainen minkään haisevan ja lihavan miehen kanssa ole. Kyllä minun tuttavapiirissäni kaikki älykkäät ja koulutetut naiset ovat valinneet kumppanikseen toisen älykkään ja koulutetun naisen. Kaikki seksistä alkaen on niiiiiiiin paljon ihanampaa kuin miehen kanssa.
No ketäs sitä muuten vauvapalstalla haukuttaisiin?
Mä en tajua. En mä halua olla jonkun kanssa sen takia että se tarvii mua johonkin. Mä haluan olla sellaisen kanssa, joka haluaa olla mun kanssa, vaikka musta ei ole mitään konkreettista hyötyä hänelle. Joten miksi pitäis tarvita johonkin?