E-pillerit ja raskaus
Tarvisin nyt jonkinlaista neuvoa ja henkistä tukea. Kysehän on siitä että pelkään olevani raskaana ja ikää minulla on 17 vuotta, joten paniikki alkaa iskeä.
Olen syönyt pillerit täysin ajallaan, kerran unohtui yksi ja tuli vuorokauden tauko, mutta sitten käytettiin viikko ehkäisyä. Seksiä on tullut harrastettua useasti.
Saan syödä niin monta liuskaa kunnes alkaa vuodot tulemaan läpi ja siinä vaiheessa sitten tauko. Yleensä jo toisen liuskan loppupuolella on saattanut tulla tiputtelua, ja tauolla menkat on viimeistään alkaneet. Välillä on saattanut mennä muutamakin päivä ennen kuin ovat tauolla alkaneet, mutta kyllä yleensä viimeistään neljäntenä pillerittömänä päivänä. Nyt söin kolme liuskaa putkeen eikä tullut minkäänlaisia tiputteluja, ja viime sunnuntaina otin viimeisen pillerin. Vieläkään ei ole menkat alkaneet. Alan oikeasti huolestua, että olisin raskaana, vaikkei siitä muita merkkejä olekaan. Nyt kun vaan murehdin ja stressaan pahenee tilanne koko ajan. En tiedä mitä tehdä tai ajatella.
Raskauden mahdollisuus on olematon, sillä ehkäisy on ollut AINA kunnossa. Mitään antibioottikuureja tai mahatautejakaan ei ole ollut. Pillerit ovat toimineet kaikin puolin hyvin. Mitä minun pitäisi tehdä?
Raskauden mahdollisuus on olematon? Oletko tutustunut ehkäisymenetelmien toimintavarmuuteen? Ei ole millään menetelmällä 100%. Taitaa vasektomia olla tällä hetkellä varmin. Kondomilla on vain 99% varmuus, pillereillä vielä alempi.