Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet sanovat minun olevan salaperäinen tai saavuttamaton. Ei kovin mieltä kohottavaa :)

Vierailija
13.12.2017 |

Mitä tuolla tarkoitetaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nuori vai naiivi? Iskutilanteessa sanoo mitä tahansa, jonka uskoo purevan, jopa minä, ja olen nainen.

Vierailija
22/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, harvinaisen latteaa retoriikkaa jostain romanttisista hömppäkirjoista. En tiedä tarkoittaako yhtään mitään, voi olla imarteluyritys pilden saamiseksi. Ei kai kukaan aikuinen ihminen oikeasti puhu tuolla tavalla, ainakaan tosissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kontaktia, vaikka yritystä on. Vapaudesta nauttiva nainen, joka sitoutuessaan vasta avautuu henkisesti ja fyysisesti. Tunnistan itseni täysin.

Vierailija
24/25 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuolla tarkoitetaan?

Se tarkoittaa sitä että et ole kiinnostava. Tämä on yksi miesten monista repliikeistä joissa tykkäävät flirttailla mutta eivät halua suhdetta. Miehet sanovat että sulla on hyvät jutut ja olet huumorintajuinen silloin kun ovat kiinnostuneita...

Vierailija
25/25 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty salaperäisyys voi olla hyvä asia, miestä alkaa kiinnostamaan ja hän haluaa ottaa selvää naisesta.

Juuri näin. Ainakin olen kuullut tällaista luonnehdintaa ja miehet jääneet perääni pitkiksi ajoiksi, vuosiksi.

Miehet eivät jää pitkäksi aikaa ulvomaan naisen perään. Se on naisten juttu piirittää miestä vuosikausia vaikka miehellä olisi puoliso. Olin mukana tekemässä tällaista tutkimusta aikanaan. Miehelle salaperäinen ja saavuttamaton on sama kuin diiva johon ei kannata hukata voimavarojaan.