Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet sanovat minun olevan salaperäinen tai saavuttamaton. Ei kovin mieltä kohottavaa :)

Vierailija
13.12.2017 |

Mitä tuolla tarkoitetaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat olettaa, mutta et ymmärrä antaa. Humalassa sitten annat väärille miehille.

Vierailija
2/25 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko skorpioni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat olettaa, mutta et ymmärrä antaa. Humalassa sitten annat väärille miehille.

Minusta se ei ole tuota. Minua on sanottu kissaksi. Minä saatan kehrätä kainalossa, olla viekoitteleva ja kiihkeä ja toisaalta itsenäinen eikä minua pakoteta mihinkään eikä kesytetä väkisin. Kesyynnyn omilla ehdoillani.

Vierailija
4/25 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä annat kuvan että edustat välinpitämätöntä lahnaa.

Vierailija
5/25 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty salaperäisyys voi olla hyvä asia, miestä alkaa kiinnostamaan ja hän haluaa ottaa selvää naisesta.

Vierailija
6/25 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se ei ole tuota. Minua on sanottu kissaksi. Minä saatan kehrätä kainalossa, olla viekoitteleva ja kiihkeä ja toisaalta itsenäinen eikä minua pakoteta mihinkään eikä kesytetä väkisin. Kesyynnyn omilla ehdoillani.

Kesyynnyt lapsen ehdoilla.

Vierailija
7/25 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty salaperäisyys voi olla hyvä asia, miestä alkaa kiinnostamaan ja hän haluaa ottaa selvää naisesta.

Juuri näin. Ainakin olen kuullut tällaista luonnehdintaa ja miehet jääneet perääni pitkiksi ajoiksi, vuosiksi.

Vierailija
8/25 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v ittu

Vierailija
9/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v ittu

Sinua siis ei ole luonnehdittu noin? XD

Vierailija
10/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta lainkaan sellaiselta, jota miehet sanoisivat naiselle. Tai no salaperäinen ehkä jos et suostu kertomaan mitään itsestäsi. Yleensä sellaisia ihmisiä, joista joutuu repiä jokaisen asian erikseen kysymällä, eikä tämä ymmärrä itse kertoa laajemmin kysyttäessä. 

Vierailija
11/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kuulosta lainkaan sellaiselta, jota miehet sanoisivat naiselle. Tai no salaperäinen ehkä jos et suostu kertomaan mitään itsestäsi. Yleensä sellaisia ihmisiä, joista joutuu repiä jokaisen asian erikseen kysymällä, eikä tämä ymmärrä itse kertoa laajemmin kysyttäessä. 

Vai liittyisikö kuitenkin ihan vaan siihen, että naisen puheet ja reaktiot ovat erilaiset kuin mitä mies mielessään ennakoi. Ja kun hän yllättyy tarpeeksi monta kertaa, naisesta muodostuu kiehtova ja samalla miehen varmuus vähän murenee, mikä luo saavuttamattomuuden tunnetta, etenkin jos nainen on itsenäinen niin, ettei häntä voi sitoa taloudellisesti tai ankkurilapsella ja lisäksi nainen vaatii henkiseltä yhteydeltä tiettyä tasoa.

Sekin kiehtoo miestä, että nainen voi olla aistillinen ja villi sängyssä mutta silti kiltti tyttö, joka ei nosta julkisesti esille seksuaalisuuttaan eikä paneskele kaikkien kanssa.

Vierailija
12/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvaamaton ja epävakaa. Ei mitään vaimomatskua sellaiset sekopäät, mutta patjaksi kelpaa toki.

Vierailija
13/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaperäinen ja saavuttamaton - olet luultavasti ihan kivan näköinen, mutta kun sinun kanssasi keskustelee pidät yksityiset asiat ominasi etkä halua avautua niistä ja seurauksena on se, että sinua pidetään vaikeasti lähestyttävänä ja kylmänä tms.

Sitten se toinen vaihtoehto on että olet se juhlien eteerinen kaunotar jonka kanssa ei pääse kontaktiin ja syy on vähintään siinä että seurustelet jo ja näytät vaan hapanta naamaa miehille.

Vierailija
14/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet arvaamaton ja epävakaa. Ei mitään vaimomatskua sellaiset sekopäät, mutta patjaksi kelpaa toki.

Näin. Vain kauniimmin sanottuna.

Vierailija
15/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että housut alas ja jalat ylös

Vierailija
16/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa että housut alas ja jalat ylös

Voi tarkoittaa, mutta ei toimi tuollaiseen naiseen.

Vierailija
17/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaperäinen ja saavuttamaton - olet luultavasti ihan kivan näköinen, mutta kun sinun kanssasi keskustelee pidät yksityiset asiat ominasi etkä halua avautua niistä ja seurauksena on se, että sinua pidetään vaikeasti lähestyttävänä ja kylmänä tms.

Sitten se toinen vaihtoehto on että olet se juhlien eteerinen kaunotar jonka kanssa ei pääse kontaktiin ja syy on vähintään siinä että seurustelet jo ja näytät vaan hapanta naamaa miehille.

Näin se on omalla kohdallani. Olen tosi introvertti ja yksityinen ihminen, enkä helposti päästä ketään lähelleni; henkisesti tai fyysisesti. Tätä sitten miehet erehtyvät pitämään usein jonain kiehtovana piiritysleikkinä. Mua lähinnä vituttaa.

Vierailija
18/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisimmillaan tuo tarkoittaa samaa kuin vahva ja herkkä mies tai itsenäinen mutta täysillä sitoutunut mies. Eli nainen ei ole tylsä eikä ennalta-arvattava eikä sellainen, että häntä voisi pitää itsestäänselvänä , mikä monesti voi johtaa yliolkaiseen kohteluun. 

Vierailija
19/25 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuolla tarkoitetaan?

Tiedät varsin hyvin itsekin kun kerran hymiön laitoit. Hohhoijaa tätä huomionkerjäämistä.

Vierailija
20/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat todella mystiseltä, beibi