Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, ettei parisuhde tule onnistumaan?

Vierailija
13.12.2017 |

Tunnistatko merkkejä, mistä arvaat ettei joku parisuhde tule toimimaan? Millaisia?

Toisessa ketjussa todettiin mustasukkaisuus huonon suhteen merkiksi, mutta olen eri mieltä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ensimmäisellä kerralla Abdullahin kolme kaveria rynkyttää sinua myöskin.

Vierailija
2/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mieheen tunneyhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus kuuluu terveeseen parisuhteeseen, siinä molemmat tietää ja tuntee olevansa merkityksellisiä, toisen välittäminen on osa mustasukkaisuutta. Tietysti tuossakin voi mennä överiksi, jossa toinen kyttää toista 24*7, joka ei ole tervettä. Tuskin on olemassa valmista taulukkoa josta tarkistaa onko parisuhteella menestystä, sen tietää vain kokeilemalla.

Vierailija
4/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä tarkoittaa "onnistuminen" ?

Vierailija
5/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee tunne ettei itse kelpaa. Siitä ei pitäisi koskaan ollla huolta.

Vierailija
6/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä parisuhteessa alkoi tuntua että mies arvosti vain itseään, ja minun mieltymyksilläni ei ollut niin mitään väliä. Koitin sitä vielä jonkin aikaa lämmitellä ja saada muuttumaan mutta kun luvatut muutokset eivät näkyneet käytännössä lähdin suhteesta. Sen jälkeen mies yritti puoli vuotti liehitellä minua takaisin siinä onnistumatta. Kyseessä ei olleet mitkään "isot" asiat, vaan tyyliä - jos molemmilla oli jotain mitä haluaisi katsoa - emme ikinä katsoneet minua kiinnostanutta tv-kanavaa, vaan aina miehen päättämää ohjelmaa. Pienistä puroista kasvaa suuret joet.

Ero oli hyvä ratkaisu, parhaimpien tietojeni mukaan olemme nykyään molemmat omilla tahoillamme onnellisia.

Vierailija
7/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 mainitsi tunneyhteyden. Haluaisko hän tai joku muu avata, mitä tällä tarkoittaa. Itselläni pelko että juuri tästä syystä nykyinen ihana miesystäväni ei ole "riittävän oikea". Tunneyhteys puoleltani jää jotenkin vajaaksi.

Vierailija
8/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoalkkarit ja tuherokarvat kertovat koruttomasti orastavan suhteen välittömästä tuhosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi