Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein että mies aikoo mennä töihin vaikka lento perillä myöhästymisen vuoksi vasta 05.00?

Vierailija
13.12.2017 |

Ja koko perhe lentokoneessa väsyneenä yön. Lapset jäisi sitten minulle, vaikka ei ole voimia katsoa niitä eikä miehellä voimia mennä töihin,mutta kuulemma on eettisesti ja moraalisesti väärin jos ei mene töihin.
Kipeenäkin menee sinne.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa. Lennon myöhästyminen ei ole syy poissaoloon. Tuon kipeyden keksit ihan omasta päästäsi, kun juttu ei muutenkaan olisi kantanut.

Vierailija
2/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se miehesi aikuisena ihmisenä ihan itse päätä meneekö töihin vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menee, eihän se sen yrityksen vika ollut että lento oli myöhässä.

Vierailija
4/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole työmatka ollut niin tottahan sitä töihin pitää mennä!

Vierailija
5/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on vaihtoehto? Saldovapaa? Vuosiloma? Eihän töistä voi ilman lupaa olla pois, ja myöhäinen lento ei ole sairaus.

t. moraalinvartija

Vierailija
6/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma olla lasten kanssa? Te olette kaikki väsyneitä, niin nukkukaa pitkään. Ottakaa sen jälkeen rennosti, katsotte vaikka yhdessä leffaa ja syötte hyvin. Sitten jo mieskin tulee kotiin. Ne pyykit kyllä odottaa seuraavaan päivään

Vierailija
7/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä yritys jolle hän on aikoinaan tehnyt tolkuttomasti palkatonta työtä eikä kipeänäkään jää pois työstä. Joskus voisi ajatella perheen parasta.

Vierailija
8/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin menee töihin, ei lennon myöhästyminen ole mikään syy olla poissa. Kannattaisi jatkossa suunnitella lomamatkat niin, että palaatte vaikka päivää aikaisemmin kotiin, jotta on yksi päivä aikaa toipua ennen töihin menemistä.

Vierailija
9/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein, ellei saa vapaapäivää.

Vierailija
10/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma olla lasten kanssa? Te olette kaikki väsyneitä, niin nukkukaa pitkään. Ottakaa sen jälkeen rennosti, katsotte vaikka yhdessä leffaa ja syötte hyvin. Sitten jo mieskin tulee kotiin. Ne pyykit kyllä odottaa seuraavaan päivään

Ei ole ruokaa eikä jaksa tehdä. Olen aina puolikullut .

Vierailija
11/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ei ole työmatka, niin pakkohan sinne on mennä. Huonosti suunniteltu reissu, kun ei ole otettu huomioon lentojen myöhästymisen mahdollisuutta.

Vierailija
12/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän yh:t pärjää pitkien lentojen jälkeen lasten kanssa? Ihme valitusta taas. Tilatkaa vaikka pizzaa kotiinkuljetuksella.

Vierailija
13/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat kaupasta ruokaa tai sitten tilaat ruokaa pitseriasta. Lataa Wolt Foodora niin on paljon vaihtoehtoja mistä tilata.

Vierailija
14/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni naimisissa olevalin on käytännössä yh

Vierailija
15/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole juuri saanut ladattua akkujasi matkalla? Miksi matkustaa jos on ihan puolikuollut sieltä tullessaan? Menette nukkumaan ja kun heräätte niin tilaat ruokaa kotiin ja laitat lastenohjelmat/lastenleffat päälle ja jatkat itse unia.

Vierailija
16/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ruokaa eikä jaksa tehdä. Olen aina puolikullut .

Teillä ei ole kaapeissa/pakastimessa mitään? Mites se pitsan tilaaminen. Kyllä itse olen yleensä varautunut lomalta paluuseen siten että pakastimesta löytyy jotain jolla saa nopsaan vatsan täyteen. Kannattaa pitää mielessä ensi kertaan. Elämä on kummasti helpompaa kun yrittää ennakoida/varautua etukäteen

Vierailija
17/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani olisi väärin mennä töihin. Nostaa palkkaa, vaikka työkuntoni olisi heikentynyt (koska lento).

Ottaisin palkatonta.

M

P.s. Minä käyn töissä vain työkuntoisena. Lomamatkat järjestän niin, että olen niiltä varmasti palautunut ennen töiden alkua.

Muut tekee toisin. Työkaveri saattaa tulla töihin juurikin suoraan lennolta. Itse en sellaiseen pystyisi. Stressaisi liikaa.

Ap

Vierailija
18/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän menee töihin koska tarvitsee nyt lomaa sinusta ja lapsista.

Vierailija
19/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: lapsetkin ehkä väsyneitä lennosta? Nukkukaa koko porukka.

Vierailija
20/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja koko perhe lentokoneessa väsyneenä yön. Lapset jäisi sitten minulle, vaikka ei ole voimia katsoa niitä eikä miehellä voimia mennä töihin,mutta kuulemma on eettisesti ja moraalisesti väärin jos ei mene töihin.

Kipeenäkin menee sinne.

Kyllä se on ihan ok jo siksi että  kirjoitit "onko oikein"-viestin. Mieskin saa töissä levätä sun kälätykseltä sen 8 tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi