Suomalaismiesten lapsettomuus maailman korkeinta
Suomalaisten miesten lapsettomuus on maailman korkeinta ja suomalaisten naisten lapsettomuus on maailman kolmanneksi korkeinta. Lastensaanti-iän ohittaneista suomalaismiehistä joka neljäs on lapseton.
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/vaestoliitto-suomalaismies…
Kommentit (10)
Kalapuikkoviikset ovat siis katoava luonnonvara ?
Suomalaiset syö niin huonoa ruokaa, että ihmehän se olisi, jos se ei vaikuttaisi hedelmällisyyteen.
Köyhät ja kouluttamattomat jäävät lapsitta, näin etenkin miehillä. Lapset ovat statuskysymys. Koulutetuilla ja varakkailla miehillä on aina lapsia.
Geenipoolin vaihto menossa. Evoluutio.
Suomalainen nainen on ihan itse kuoppansa kaivanut.
Mistä lähtien miehet ovat päättäneet syntyvistä lapsista?
Suomalainen nainen on se , joka tämän maan ajaa tuhoonsa.
Suomalainen mies on varmaan myös maailman vaatimattomin.
Missään - korostan: missään - muualla ei upporikas ja menestynyt mies ota siwan kassaa vaimokseen kuin Suomessa. Ja jos se on top 0,1% valioyksilöillä tuollaista niin voitte kuvitella mitä se on meillä maan matosilla.
Muualla se nainen kaivetaan jostain vaikka väkisin. Ja ylin promille nai malleja, missejä yms.
Helvetti 67-vuotias paksu ex-tallipomo Flavio Briatore saa laadukkaampaa naista kuin parhaassa iässä olevat suomalaiset F1-mestarit. Ja siittää jokaisen. Eipä ole roolimalleja suomalaisille pojille.
Suomalaisen miehen perisynti on vaatimattomuus. Jorma Ollila luotsasi parhaimmillaan yhtä maailman arvokkaimmista ja tunnetuimmista yhtiöistä, seksikkäällä huipputeknologian alalla. Mutta oli kuin kuka tahansa harmaa keskiluokkainen virkamies. Ei missään muualla.
Hyvät ja huonot puolensa tietysti tässäkin. Mutta naisia emme saa - se kai voidaan laskea yksimielisesti huonoksi puoleksi.
Pystyn samaistumaan. Itse miehenä haluaisin lapsia mutta naista ei löydy.
Kateellisena saa uimahallissa seurata muita isiä jotka on siellä lasten kanssa. Tiedän että itse tykkäisin puuhata lapsen kanssa vaikka mitä.