Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On varmaan helppoa olla nainen, kun itsestään saa tehtyä nätin niin helposti meikin avulla

Vierailija
13.12.2017 |

Voi olla sitten todella edustavan näköisenä liikenteessä aina kun siltä tuntuu. Toisaalta jos ei huomoita kaipaa, niin ainahan voi mennä maltillisemmin meikattuna taui meikittömänä. On helppo olla itsevarma, kun kehuja satelee oikealta ja vasemmalta.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäni vaikeita asioita ei tee yhtään helpommaksi se, että mulla on teoreettinen mahdollisuus saada meikkaamalla kehuja. 

Vierailija
42/53 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämäni vaikeita asioita ei tee yhtään helpommaksi se, että mulla on teoreettinen mahdollisuus saada meikkaamalla kehuja. 

Etuoikeuksiaan on vaikea tunnistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paraneeko isäni kuolemaan johtavasta sairaudestaan, jos joku kehuu mua meikattuna nätiksi? Onnistuvatko lapsettomuuhoitomme, jos joku kehuu mua meikattuna nätiksi? Saadaanko meidän talon remonttiongelmat hoidettua, jos joku kehuu mua meikattuna nätiksi?

Ei. Kehut ja nättiys eivät ratkaise mitään mun elämäni isoja ongelmia.

Vierailija
44/53 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiiiih. Tähän voisin heittää, että miehenä sinäkään et tunnista etuoikeuksiasi. 

Vierailija
45/53 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin meikata nuorena saadakseni rosacean ja aknearvet piiloon. Kyse oli siis lähinnä oman elämän helpottamisesta, ei kehujen kalastelusta. 

Vierailija
46/53 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla sitten todella edustavan näköisenä liikenteessä aina kun siltä tuntuu. Toisaalta jos ei huomoita kaipaa, niin ainahan voi mennä maltillisemmin meikattuna taui meikittömänä. On helppo olla itsevarma, kun kehuja satelee oikealta ja vasemmalta.

Monelle pakkelinaamalle se käy työstä.

Vierailija
47/53 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiiiih. Tähän voisin heittää, että miehenä sinäkään et tunnista etuoikeuksiasi. 

Totta kai voit heittää. Näkyyhän nuo miesten etuoikeudet esim. itsemurha-, pitkäaikaistyöttömyys- ja elinajanodotetilastoista sun muista.

Vierailija
48/53 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voit heittää. Näkyyhän nuo miesten etuoikeudet esim. itsemurha-, pitkäaikaistyöttömyys- ja elinajanodotetilastoista sun muista.

Miten onnistuitkin luettelemaan just ne tilastot, joista miesten etuoikeudet eivät näy?

Vierailija
49/53 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan helppoa olla mies, kun puutteellista ulkonäköä voi konpensoida hyvällä luonteella.

On varmaan helppoa olla mies, kun voi rahan ja menestyksen avulla luoda itselleen vetovoimaa naisten silmissä.

On varmaan helppoa olla mies, kun hyvän ulkonäön voi saavuttaa pukeutumalla vain hyvin istuviin vaatteisiin ja tuoksua hyvältä. (naisten pitää tämän lisäksi laittaa hiukset, meikata, keimailla korkokengissä... etc.)

Joo, rahan ja menestyksen hommaaminen on paljon helpompaa kuin meikin sutaisu naamariin.

No itseasiassa jos minulta kysytään, niin menestyksen saavuttaminen on helpompaa kuin huomion saavuttaminen meikin avulla. Katsos kun eihän se meikki kasvonpiirteitä muuta ja minä kun satun olemaan "ruma" nainen. Ikinä en ole mitään huomiota miehiltä saanut, meikillä tai meikittä. Opiskellut olen elämässäni ahkerasti ja tehnyt töitä. Nyt alkaa olemaan kasassa aika kiva pesämuna, mutta eihän sekään miehiä kiinnosta. Olen joskus miettinyt, että jos olisin mies niin minulla olisi asiat nyt aika mallillaan ja varmasti saisin jonkun mukavan naisen.

Vierailija
50/53 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29 v nainen, itsevarmuus pyöreä 0 ja en osaa meikata (mitä nyt ripsaria laittaa ja kajaalilla vetää viirut luomiin). Ehkä musta sais nätin jos joku ammattimekkaaja meikkais mut ja sais oksettavan rumat pisamani piiloon ja perunanenääni meikattua pienemmäksi ja huulia isommiksi.

Vierailija
51/53 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 29 v nainen, itsevarmuus pyöreä 0 ja en osaa meikata (mitä nyt ripsaria laittaa ja kajaalilla vetää viirut luomiin). Ehkä musta sais nätin jos joku ammattimekkaaja meikkais mut ja sais oksettavan rumat pisamani piiloon ja perunanenääni meikattua pienemmäksi ja huulia isommiksi.

Jos haluat oppia meikkaamaan, voit katsoa opastusvideoita ja harjoitella kotona. Enkä sano, että sinun olisi mikään pakko meikata yhtään minkään syyn vuoksi, mutta jonkinlaista parannusta oloosi se voisi tuoda. (Ohis)

Vierailija
52/53 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisamat ei ole rumia! Ja nenän persoonallisuus tekee sinusta kiinnostavamman.

M 42v

Vierailija
53/53 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten onnistuitkin luettelemaan just ne tilastot, joista miesten etuoikeudet eivät näy?

No mitä tilastoja olisi pitänyt luetella? Koulupudokkuus-, asunnottomuus- ja työtaparturmatilastojako tarkoitat? Niistäkö ne miesten etuoikeudet näkyvät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi