Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa päättää, kenet näistä miehistä "ottaisin" tai siis alkaisin lämmitellä välejä.. He ovat osoittaneet kiinnostusta minua kohtaan

Vierailija
13.12.2017 |

Sanotaan alkuun, että minulla on vammainen lapsi, joten en todellakaan ole joka miehen unelmanainen. Nyt olen kuitenkin tutustunut kolmeen erilaiseen mieheen. Minulla ei hirveästi ole ystäviä, joiden kanssa voisin puhua asiasta, joten avaudun sitten tänne.

Herra A: Olimme hänen kanssaan yhdessä kaksi vuotta, asuimmekin yhdessä. Hän ei ole lapseni isä, mutta tuli elämääni lapsen ollessa pieni ja hän hyväksyi koko paketin ja elämämme oli ihan hyvää. Ero tuli kuitenkin vuosi sitten, kun mies muutti töiden perässä toiselle puolelle Suomea. Nyt mies on muuttanut takaisin minun kaupunkiin ja tahtoisi jatkaa siitä mihin jäimme. Itse mietin, kannattavatko toiset yritykset ikinä. Toisaalta välimatka oli ainut syy erolle. A on kanssani samaa ikäluokkaa eikä hänellä ole lapsia. Suunnitelmissa oli aiemmin yhdessä ollessa hankkia vielä joskus yhteisiä lapsia.

Herra B: Häneen olen tutustunut ainoastaan netissä. Hän tuntuu ymmärtävän minua paremmin kuin kukaan muu. Hän tietää myös lapseni vammasta ja hänellä on suvussaan sairautta, joten hän osaa suhtautua asiaan. Hän on kovin ihastunut minuun, vaikkemme ole vielä tavanneetkaan. Hän pitää minua vihdoinkin elämänsä Sinä Oikeana. Hän vaikuttaa todella ymmärtäväiseltä ja ihanalta. B kuitenkin asuu toisessa kaupungissa, joten tapaamisen järjestäminen on ollut vaikeaa. Hän sanoo voivansa muuttaa työnsä ja elämänsä siten, että muuttaisi vielä minun kaupunkiini. B on lapseton, eikä hän todennäköisesti voi saada lapsia. Minusta tämä on aika iso miinus. Lisäksi B on minua 15 vuotta vanhempi, mikä hieman häiritsee itseäni ja häiritsisi lähipiiriäni myös. Hänen todennäköisyytensä saada lapsia on jotain prosentin tai parin luokkaa, eli ei mahdotonta, mutta todella epätodennäköistä. Hän itse pitää asiaa harmillisena, mutta on tottunut ajatukseen, ettei saa lapsia.

Herra C: Hänellä on samaa vammaa sairastava lapsi kuin minulla. Lapsemme ovat hyvin samanikäisiä ja olemmekin tavanneet vertaistukitapahtumissa. Hän kuulostaa todella huomaavaiselta mieheltä, jolla on elämä kunnossa. Hän tuli lapsensa äidin pettämäksi, mutta ennen sitä hän pyöritti ja huolehti heillä kotona kaikesta. C on vähän ujon puoleinen, mutta silti oikein mukava. Olemme tavanneet monesti. Meillä on ollut aina lapset mukana noissa tapaamisissa, joten mitään "kemiaa" ei ole oikein päässyt syntymään. C on kuitenkin vihjaillut olevansa kiinnostunut minusta. En tiedä, kannattaisiko suhdetta alkaa lämmitelemään. Yhteistä aikaa olisi vaikea löytää näiden erityislasten kanssa. Pelkään myös, ettei välillämme oikeaa kemiaa olisikaan, koska se ehkä olisi jo esiintynyt jos sitä olisi. C on kuitenkin todella hyvä mies ja loistava isä, mitä arvostan todella.

En tiedä, kuka mies näistä sopisi minulle parhaiten vai sopisiko kukaan. A on ainut kenen kanssa olen mennyt sänkyyn aikoinaan, koska mehän jopa asuimme yhdessä.

Mielipiteitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

C

Vierailija
22/23 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A ja B suorilta pannaan. A jätti sinut työn takia, B olisi jo tehnyt jotain, jos olisi suurien puheidensa mittainen. Tutustu C:hen paremmin ja katso, herääkö kiinnostus. Älä yritä väkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin sinun tilanteessa Herra An ei parisuhdetta ja avioliittoa voi rakentaa sen varaan että lapsilla on samat vammat /erityisvaatimukset jos se on suurin yhdistävä tekijä mutta syvempää kemiaa ei ole löytynyt. B on turhan epävarma valinta ,Cn kohdalla menis lopulta niin että joko sinä tai miehes löytää kumppanin joka "hyväksyy koko paketin"mutta jonka kanssa on kemiat natsaa syvästi myös romanttiselle tasolla ja silloin tulis ero Herra Cn kanssa. Toki kannattaa avoimesti ja syvällisesti keskustella Herra An kanssa että olette samoilla linjoilla yhteisen elämän ja parisuhteen puolesta ,ettei hän ajatteele että voi tuosta noin vaan jättää teidät ja muuttaa vaikka lappiin töiden perässä. Mutta siis jos aikoo erottava tekijä oli työpaikka toisella paikkakunnalla Herra An kanssa ja muuten natsaa niin rtteks te voisi lapsen kanssa muuttaa mukana ja sopia näistä jo etukäteen Herra An kanssa että jos tämän pakko muuttaa työnsä vuoksi toiselle paikkakunnalle niin olisko hänelle OK että tulet perheenä sä ja lapsesi kanssa Herra An mukana uudelle paikkakunnalle ? Toki se mitä avioliitosta odottaa. C olis varmaan turvallinen perheen perustaja mutta mitä sitä arvostaa kemioiden sopivuutta vai "yhteistä taustaa" ? Ja onko Cn kohdalla kysymys syvästä myötätunnosta ja empatiasta toista samassa tilanteessa olevaa vanhempaa kohtaan enemmän kuin romanttisesta rakkaudesta ? Nää on retorisia kysymyksiä , a avointa pohdintaa alustukseen liittyen.

Hyvää jatkoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä