Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook tykkäykset ja kyllästyminen

Vierailija
13.12.2017 |

Millä perusteella tykkäilette ihmisten päivityksistä ja kuvista? Jätättekö tykkäämättä, jos ihminen jotenkin ärsyttää ja tykkäätte tylsistäkin päivityksistä, jos muuten pidätte ihmisestä? Harmittaako teitä jos ei tule paljon tykkäyksiä? Ärsyttääkö lomakuvia tai lastenkuvia jatkuvasti pistävät ihmiset? Itseäni on alkanut kyllästyttää koko facebook ja tykkäilyt ja niiden kalastelu. Huomaan, että ei huvita päivitellä tai tykkäillä sellaisten ihmisten kuvista, jotka eivät koskaan noteeraa minua millään tavalla facebookissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään helpommin ystävien jutuista vaikka ne olisi tylsiäkin. En tykkää mistään jos en tykkää muuten ihmisestä. Ja vastavuoroisuus varmaan tässäkin. Puolin ja toisin. Mitä väliä joillain tykkäyksillä? Pääasia, että on oikeassa elämässä ihmisiä, jotka susta tykkää. :)

Vierailija
2/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tykkäämieni ihmisten päivityksistä. Olen ajatellut poistaa kavereista ne tyypit, jotka eivät koskaan tykkää tai kommentoi minun päivityksiäni.

Olen totaalisen kyllästynyt yhden ihmisen sairauskertomuksiin ja siihen, millaista perheidylliä hän ylläpitää facessa. En myöskään jaksa innostua hänen jokapäiväisistä Lieto-kehuistaan tai Tuomiokirkon kuvista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tykkäämieni ihmisten päivityksistä. Olen ajatellut poistaa kavereista ne tyypit, jotka eivät koskaan tykkää tai kommentoi minun päivityksiäni.

Olen totaalisen kyllästynyt yhden ihmisen sairauskertomuksiin ja siihen, millaista perheidylliä hän ylläpitää facessa. En myöskään jaksa innostua hänen jokapäiväisistä Lieto-kehuistaan tai Tuomiokirkon kuvista.

Ajattelin tehdä samoin, poistaa ihmiset jotka eivät ole elämässäni millään tavalla ja jotka eivät noteeraa päivityksiäni tai kuvia koskaan mitenkään. Miksi pitäisin sellaisia listoillani? Ennen ajattelin että ihan sama olkoonsa, mutta kuitenkin mietin mitä järkeä siinä on. Itseäni eniten ärsyttää kaikki mammat, jotka kertovat vain lapsistaan tai ne jotka eivät IKINÄ tee tai päivitä mitään facebookissa, mutta kyttäävät toisten juttuja. Ap

Vierailija
4/8 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pitää ihmisistä ilman mitään facebookia ja tykkäämisiä..........joskus kyllä vaikeaa pitää tasapuolisesti kaikista.....facebook ei ole mun juttu.

Vierailija
5/8 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä samoin, poistaa ihmiset jotka eivät ole elämässäni millään tavalla ja jotka eivät noteeraa päivityksiäni tai kuvia koskaan mitenkään. Miksi pitäisin sellaisia listoillani? Ennen ajattelin että ihan sama olkoonsa, mutta kuitenkin mietin mitä järkeä siinä on. Itseäni eniten ärsyttää kaikki mammat, jotka kertovat vain lapsistaan tai ne jotka eivät IKINÄ tee tai päivitä mitään facebookissa, mutta kyttäävät toisten juttuja. Ap

Yhden eksäni siskot ovat tällaisia, että koko elämä ja persoona on pelkkää mammailua 🤢 Kirjaimellisesti kaikki liittyy lapsiin tavalla tai toisella. Tiedän kyllä, että toisella heistä on ollut vaarana jäädä kokonaan ilman, mutta siitä huolimatta jotenkin niin tylsää. Pidin häntä mielenkiintoisena ihmisenä aikoinaan. Kyttäilen joskus, koska eksän kanssa ei ikinä juteltu asioita halki ja siitä on jäänyt pieni katkeruus. 

Vierailija
6/8 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä tykkään niiden ihmisten päivityksistä joista hyödyn jotenkin. Saatan myös kommentoida perseennuolennaksi. Tykkäilen myös niiden naisten kuvista, joilta haluaisin panna.

Vierailija
7/8 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN tykkää.

Vierailija
8/8 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Facebook on aikansa elänyt juttu. Lähinnä "pakosta" tulee pidettyä tili siellä. Päivitän jotain kerran tai pari vuodessa. Käyn muutaman päivän välein kurkkaamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi