MIES! Kumpi viehättää enemmän?
Kommentit (18)
Siis häh? Kysytään miehiltä kumpi viehättää enemmän, mutta vaihtoehdoissa on vain kaksi eri vaihtoehtoa ja loput ovat "olen..." En ymmärrä.
Se noista joka uskaltaa tehdä itse aloitteen/on minusta niin kiinnostunut että haluaa tehdä aloitteen.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Kysytään miehiltä kumpi viehättää enemmän, mutta vaihtoehdoissa on vain kaksi eri vaihtoehtoa ja loput ovat "olen..." En ymmärrä.
Nii just, mietin kanssa ihan samaa. XDD
Huonosti aseteltu kysymys. Se tavallisen nätti naapurintyttökin on kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Kun kysytään "kumpi" niin silloin vaihtoehtoja on aina kaksi, ei useampia.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset kaksi vastausvaihtoehtoa miehille ja loput naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sen ymmärrän mutta miksi tuossa on sitten enemmän naisille suunnattuja vaihtoehtoja, jos kysymys oli miehille? :D Ja miksei miehille ollut valittavissa kaikki nuo samat vaihtoehdot kuin naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sen ymmärrän mutta miksi tuossa on sitten enemmän naisille suunnattuja vaihtoehtoja, jos kysymys oli miehille? :D Ja miksei miehille ollut valittavissa kaikki nuo samat vaihtoehdot kuin naisille?
Koska halusin tietää kumpi miehiä viehättää enemmän. Jos naisille olisi ollut vain kaksi vaihtiehtoa niin ei kaikki olisi voineet vastata rehellisesti, sillä kaikki eivät ole kaunottaria tai tavallisen nättejä naapurintyttöjä.
Ap
Naapurintyttö, mutta nekin kiinnostuu vain jännämiehistä.
Kysymys tavallaan huijaa, naiset voi luulla ettei ole heille ja näin eivät katso gallua ja eivätkä vastaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän simppeli tapaus. Miehet voivat valita, kumpi kahdesta vaihtoehdosta - tavis naapurintyttö vai kaunotar - viehättää enemmän, mutta naiset eivät voi valita olevansa joko kaunottaria tai tavallisen nättejä, koska kaikki naiset eivät ole kumpaakaan näistä. Miten sinulle nämä vaihtoehdot olivat niin vaikeasti ymmärrettävissä? AP halusi tietää kuinka moni tämän aloituksen näkevistä naisista on kaunottaria ja kuinka moni tavallisen nättejä naapurintyttöjä.. Kysymys oli kuitenkin osoitettu miehille, joten vastausvaihtoehtoja oli vain kaksi siitä syystä, että kysyttiin "kumpi viehättää enemmän?", eikä esimerkiksi "mikä näistä viehättää eniten?" jolloin vastausvaihtoehtoja olisi voinut olla kolme tai useampi.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti aseteltu kysymys. Se tavallisen nätti naapurintyttökin on kaunotar.
Jos tavallisen nätti naapurintyttö olisi kaunotar, häntä kutsuttaisiin kaunottareksi, ei tavallisen nätiksi naapurintytöksi. Kaunottarella ja tavallisen nätillä naapurintytöllä on eroa, vaikka sinä ilmeisesti haluaisit uskoa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän simppeli tapaus. Miehet voivat valita, kumpi kahdesta vaihtoehdosta - tavis naapurintyttö vai kaunotar - viehättää enemmän, mutta naiset eivät voi valita olevansa joko kaunottaria tai tavallisen nättejä, koska kaikki naiset eivät ole kumpaakaan näistä. Miten sinulle nämä vaihtoehdot olivat niin vaikeasti ymmärrettävissä? AP halusi tietää kuinka moni tämän aloituksen näkevistä naisista on kaunottaria ja kuinka moni tavallisen nättejä naapurintyttöjä.. Kysymys oli kuitenkin osoitettu miehille, joten vastausvaihtoehtoja oli vain kaksi siitä syystä, että kysyttiin "kumpi viehättää enemmän?", eikä esimerkiksi "mikä näistä viehättää eniten?" jolloin vastausvaihtoehtoja olisi voinut olla kolme tai useampi.
Vääristävä otsikko/alkukysymys voi sekoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääristävä otsikko/alkukysymys voi sekoittaa.
No mä luulen, että vaikka otsikossa onkin kysymys aseteltu nin, että se on osoitettu miehille, on aina paljon naisia, joita kiinnostaa nähdä miesten vastaukset. Joten ap:lta oli ihan hyvin että laittoi myös naisille vaihtoehdot, joista voivat valita itseensä parhaiten sopivimman.
Kumpi?!