Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö miehesi jos hän kävisi sinuun kiinni?

Vierailija
13.12.2017 |

Esim. tarttuisi hiuksista, hieman tukistaisi, tönisi, heittäisi tavaroilla, pitäisi väkisin paikoillaan. Mutta ei kuitenkaan löisi ja pyytäisi anteeksi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin heti.

Vierailija
22/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. Tekisin rikosilmoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi suhteellisen tuore suhde, niin hyvin näköisesti suhde jäisi siihen.

Mutta jos nykyinen mieheni kävisi ihan yhtäkkiä käsiksi, en jättäisi. Olemme nimittäin olleet 13 vuotta yhdessä ja koko aikana hän ei ole ollut yhtään väkivaltainen. Ei millään muotoa sinne päinkään. Eli siinä tapauksessa käytös olisi niin poikkeavaa, että pitäisi kyllä selvittää mikä moiseen käytökseen on syynä. Tokikin sitten jos siitä alkaisi tulla toistuvaa, niin sitten näyttäisin ovea.

Vierailija
24/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tarvitsee apua. Voi olla, että te molemmat tarvitsette apua. Ota yhteys viranomaisiin. Jos tuntuu että on parempi niin muutat kotoa pois siksi aikaa, että mies pääsee johonkin terapiaan.

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhdevaki…

Mikään puolison käytös ei oikeuta käymään käsiksi. Ei vaikka vaimo olisi nalkuttanut vuoden putkeen.

Usein eka kerta ei jää viimeiseksi kerraksi. Anteeksi voi antaa, jos mies todella tekee ongelmalleen jotain. Ei niin, että se vaan pyytää anteeksi. Ne on vaan sanoja.

Hakekaa apua.

Vierailija
25/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi tarvitsee apua. Voi olla, että te molemmat tarvitsette apua. Ota yhteys viranomaisiin. Jos tuntuu että on parempi niin muutat kotoa pois siksi aikaa, että mies pääsee johonkin terapiaan.

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhdevaki…

Mikään puolison käytös ei oikeuta käymään käsiksi. Ei vaikka vaimo olisi nalkuttanut vuoden putkeen.

Usein eka kerta ei jää viimeiseksi kerraksi. Anteeksi voi antaa, jos mies todella tekee ongelmalleen jotain. Ei niin, että se vaan pyytää anteeksi. Ne on vaan sanoja.

Hakekaa apua.

Myöskään nalkutusta ei tule missään nimessä sietää. Miehet herätkää.

Vierailija
26/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ! Se ei jää yhteen kertaan.

Vierailija
27/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jättäisin ja tekisin minäkin rikosilmoituksen. Myös mies jättäisi minut jos kävisin käsiksi häneen. Olen kyllä ollut hänelle silmittömän vihainen ja hän minulle, muttei silti ikinä ole ollut fyysisen tappelun riskiä. En oikeasti ymmärrä miten ihmiset elävät todellisuudessa, missä "yksi kerta on vielä ihan okei kun sillä on kuitenkin rankkaa ja olin mäkin vähän provosoiva..." Siis tiedän että tuollaisia ihmisiä on, mutta itse en käyttäydy noin, joten en halua myöskään altistaa itseäni moiselle käytökselle. Äitikin on aina opettanut että ikinä missään tilanteessa ei tule sietää parisuhteessa väkivaltaa, vaan se on kerrasta poikki.  Valitettavasti tuntuu että ne, jotka on kotoa saanut tuollaista parisuhdemallia, joutuvat helpommin myös käsiksikäymisen uhreiksi :(

Vierailija
28/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin ilman muuta. Miksi väkivalta olisi ikinä sallittua?

Minä juottaisin sille pakkasnestettä alkoholin seassa .

Vierailija
29/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin jättäisin. En haluaisi enää ikinä nähdä kyseistä tyyppiä. Sama koskee mielipuolista raivoamista ja huutamista ja esim. astioiden paiskomista ja rikkomista. Kotonani en tuollaista mielipuolista raivoamista katso. 

Vierailija
30/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään jättäisi,rakastan häntä. Olen rakastanut yli 8 vuotta. Miksi pilaisin suhteemme tuollaisella?

Vierailija
31/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vuosikausia yritetty viestittää nuorille naisille, että väkivaltainen tai aggressiivinen mies EI MUUTU ikävä kyllä, niin "outoa" kuin se on. Nainen on aina vaarassa, kannattaa erota. Toki joskus voi olla "kerran erehtyvä", että tekee jotain pientä, mutta hyvin harvinaista - koska väkivaltainen on yleensä sitä syvemmällä tasolla. Tuo aloittajan kuvaus on erittäin huolestuttava, ja ennakoi väkivallan pahenemista /kovenemista nopeasti. Ei ainakaan loppumista.

Vierailija
32/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin.

Vierailija
33/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, välittömästi.

Vierailija
34/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään sukupuolisidonnainen juttu. Jos nainen käy käsiksi ilman lupaa väkivaltaisesti niin se on välittömästi homma selvä. Kunnioitan kaikkien henkilökohtaista koskemattomuutta ja kohtelen kaikkia kunnioittavasti ja samaa edellytän muilta, myös elämänkumppanilta.

-mies-

Vierailija
35/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei mulla muitakaan läheisiä ole.

Vierailija
36/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys jättämisestä on hyvin epäkiinnostava, joskin provosoiva ja av-palstalle sopiva. Nostattaa varmasti voimakasta öyhötystä puolin ja toisin.

Kiinnostavampaa olisi pohtia, miten voisi parantaa kommunikointia parisuhteessa niin ettei fyysistä yhteenottoa tapahdu uudestaan. Kyse on nimittäin pohjimmiltaan kommunikointiongelmasta - jossa voi toki olla taustatekijänä esim. joku miehen henkilökohtainen henkinen ongelma.

Vierailija
37/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisitkö naisesi, jos hän sinua löisi?

Hetkeäkään epäröimättä. 

Edelliselle väkivaltaiselle naiselle annoin toisen mahdollisuuden ja eipä siihen pitkään mennyt kun kävi taas silmille, joten luulen että nollatoleranssi on paras ratkaisu. Aikuisessa ihmisessä on jotain perustavanlaatuisesti vialla jos ei pärjää muiden ihmisten kanssa ilman väkivaltaa.

Vierailija
38/38 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ja tekisin rikosilmoituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi