Rahoittaako Kreml jälleen kerran Väyrysen vaalikamppailua?
Vai mistä nämä väyrystrollit ovat taas vauva-palstalle kaivautuneet?
Kommentit (46)
en ole politiikkaa paljon seurannaut. jotkut kirjoittelevat että väyrysestä ei pitetä. kertokaahan vähän tyhmemmälle että miksi hänestä ei pidetä.
Putinilta loppuu kohta rahat, kun koko Suomea rahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Putinilta loppuu kohta rahat, kun koko Suomea rahoittaa.
Pikkurahoilla nää Suomen nilkit ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe vapaa-palsta voisi kieltää kaikenmaaiman putin- ja trumptrollauksen, huhtasaari- ja väyrysagitoinnit yms.
Eli ainoastaan niinistötrollaus sallittaisiin vai?
Sinähän se varsinainen demokratian kukkanen olet.
Missä täällä näet niinistötrollausta?
No enemmän sitä täällä on hehkutettu, kuin Väyrystä, siis kaikenkaikkiaan.
Ota nyt hyvä ihminen huomioon, että Väyrynen tuli juuri vasta kisaan mukaan. Totta kai se silloin saa myös osakseen huomiota ainakin hetkellisesti muita enemmän. Itse olen tehnyt tasan yhden Väyrysavauksen ja sillä ei ollut mitään tekemistä trollauksen kanssa.
Kerroin siinä, että minä vasemmistolainen aion elämäni (52 vuotta) ensimmäisen kerran äänestää oikeistolaista ehdokasta, koska koen, että Väyrynen on ainut, joka voi edes teoriassa haastaa Niinistön.
Hän on selkeästi Nato-kielteinen ja se on minulle kaikkein tärkeintä presidenttiä valittaessa. Viime vaaleissa äänestin Haavistoa, mutta hän on alkanut yhä enevissä määrin höpisemään Natomyönteisiä juttuja, joten Pekka ei tule enää kysymykseenkään. Kokoomuslaista taas en voi äänestää koskaan missään olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe vapaa-palsta voisi kieltää kaikenmaaiman putin- ja trumptrollauksen, huhtasaari- ja väyrysagitoinnit yms.
Eli ainoastaan niinistötrollaus sallittaisiin vai?
Sinähän se varsinainen demokratian kukkanen olet.
Missä täällä näet niinistötrollausta?
No enemmän sitä täällä on hehkutettu, kuin Väyrystä, siis kaikenkaikkiaan.
Ota nyt hyvä ihminen huomioon, että Väyrynen tuli juuri vasta kisaan mukaan. Totta kai se silloin saa myös osakseen huomiota ainakin hetkellisesti muita enemmän. Itse olen tehnyt tasan yhden Väyrysavauksen ja sillä ei ollut mitään tekemistä trollauksen kanssa.
Kerroin siinä, että minä vasemmistolainen aion elämäni (52 vuotta) ensimmäisen kerran äänestää oikeistolaista ehdokasta, koska koen, että Väyrynen on ainut, joka voi edes teoriassa haastaa Niinistön.
Hän on selkeästi Nato-kielteinen ja se on minulle kaikkein tärkeintä presidenttiä valittaessa. Viime vaaleissa äänestin Haavistoa, mutta hän on alkanut yhä enevissä määrin höpisemään Natomyönteisiä juttuja, joten Pekka ei tule enää kysymykseenkään. Kokoomuslaista taas en voi äänestää koskaan missään olosuhteissa.
Kenen joukoisss seisot, vasemmistolainen?
Ajattele nyt vähän -
Missäs Väyrynen nytkin vaikuttaa? Tai ainakin palkkiot nostaa?
Kuin myös Halla-aho.