Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alavatsan nipistelystä!

11.04.2006 |

Yleensä mulla nipistelee mahasta ihan pikkuisen oviksen aikaan ja sitten kun menkat alkaa niin parin ensimmäisen päivän ajan. Tässä kierrossa on nipistellyt oviksesta asti, en tikuttanut joten ihan muita oireita tutkimalla päättelin se ajankohdan. Ja jatkuu edelleen, eilen ja tänään ei niin paljon nipistellyt mitä aikaisempina päivinä(ei soilloinkaan mitään ankaraa kipua mutta sen verran että hyvin tunteee).

Mulla ei koskaan kuitenkaan ole oviksesta kierron loppuun asti nipistellyt, muita oireita ei ole ja tiedän ettei tämän perusteella kannata hirveitä odottaa mutta oli se kiva jos vihdoinkin lähes kahden vuoden yrityksen jälkeen olisi tärpännyt. Nyt kp 22/25-28.

Onko muilla vastaavia kokemuksia, olisi kiva tietää miten teillä kävi, alkoiko menkat vai plussasitteko?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten alkoi menkat.

Olin jo aika varma, että olisi tärpännyt kun nipisteli alavatsasta niin usein. Ilmeisesti johtuikin sitten vain jostain muusta.

Kyllähän mä se tiesin, että ei ole tärpännyt kun olen siihen niin tottunut joten ajatus siitä että tulisi raskaaksi tuntuu ihan toivottomalta mutta aina kuitenkin jaksaa toivoa. No nyt otetaan sitten greippimehu käyttöön.

Tovottavasti me molemmat saatais pian se plussa ja tietenkin kaikki muutkin kuumeilijat :)

Vierailija
2/3 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tikuta ovista, tunnen sen kyllä muuten tosi selkeesti. Mulla se on yleensä 10pv ennen menkkoja, kierto on vielä ekan raskauden ja imetyksen takia vähän sekaisin mut jotain 28-38pv se on ollu. Ite kans hämmästyin ekassa kierrossa pilsujen lopetuksen jälkeen miten ovis tuli niin myöhään: luulin kipuja alkaviksi menkoiksi mut menkat tuliki 10 pv sen jälkeen! Eli ei se ovis todellakaan oo siellä " keskivaiheilla" aina ja kaikilla.

Mut sit noihin tuntemuksiin mitä kyselit ja ite kuvailit. Mulla oli viime viikolla ihan samat fiilikset. Tosi monen päivän ajan alamahaa vihloi ja viilteli, ovis oli ollu ed viikolla (ainakin limoista päätellen, kivut oli tosi vähäiset). Mietin jo et oliko ed menkat valemenkat mut ne oli tosi runsaat joten aattelit et ehkä ei. Mulla kipu tuli aina pitkin päivää ja illalla oli tosi kurja olla. SIt se loppu joskus loppuviikosta. Nyt ei mitään. Rinnat on tosi arat, en muistanutkaan et ennen menkkoja näin arat ois ollu eli sikäli vähän jännää nyt et mikä on meininki. Yöllä oli ihan sellanen fiilis et menkat tulee ja vauvakin vähän rintaa hylkii (imetän edelleen vähän mut ennen menkkoja tissimaito ei vauvalle maistu). Katellaan siis nyt ihan rauhassa ja ootellaan mitä tuleman pitää.

Meille toinen muksu on ollu tervetullu viime marraskuusta lähtien mut ei olla otettu stressiä. Osaimetyski voi olla tosi tehokas ehkäsykeino mut en raaski sitä itsekkäistä syistä lopettaa, se on ihana tapa olla vauvan lähellä ja vauva tuntuu siitä myös nauttivan (esikoinen 10kk).

Hei, tuu kertomaan miten sulle kävi. Mä teen samoin!

Plussaonnea ja jaksamista yritykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kauheen harmissani, aattelen vaan et se tulee sit kun on tullakseen, uutta yritystä vaan. Viime päivien oireet oli sittenkin oikeat eli vauva hylki rintaa, rinnat oli arat (en kyllä muista et ne noin arat yleensä ennen menkkoja ois...), yöllä tuli sellanen aavistus alkavista menkoista ja tänään on ollu pistävää kipua " tuolla alhaalla" , vähän ninku irtosolunäytteen ottamisen jälkeen eli menkathan sieltä tekivä tuloaan. No, ens kuussa uus yritys. Ne mun viime viikon oireet oli jotain ihan kummallista, liekö ollu ovis sittenkin tai mistä noita aina tietää. Onnea kuitenkin teille muille, toivottavasti tärppää pian!