Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhtaudutteko vikoihinne niin, että ne pitää korjata ennen kuin voitte olla vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa?

Vierailija
13.12.2017 |

Miksi ette? Miksi tieten tahtoen haluatte satuttaa vioillanne muita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teille on antanut luvan mennä maailmalle ja vuorovaikuttaa muidn kanssa vikoinenne, joita ette korjaa ennen sitä? Käytöskyvytön alkoholisimammanneko?

Vierailija
2/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitatteko itseänne vikojenne vuoksi? Koska ette ole saaneet niitä korjattua, ja muut ihmiset tulisivat kärsimään siitä, että joutuvat kestämään vikojanne? Jos ette, niin eikö äiti opettanut teille mitään toisten huomioimisesta tai muiden ottamisesta huomioon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun kanssa tarvi kenekään välttämättä olla vuorovaikutuksessa. Jos minä satutan tilanteissa sen kun lähtee pois. Kaikkia ei kutenkaan koskaan voi miellyttää teki niin tai näin aina on mahdollisuus että joku loukkaantuu.

Vierailija
4/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun kanssa tarvi kenekään välttämättä olla vuorovaikutuksessa. Jos minä satutan tilanteissa sen kun lähtee pois. Kaikkia ei kutenkaan koskaan voi miellyttää teki niin tai näin aina on mahdollisuus että joku loukkaantuu.

Eli et ota vastuuta.

Vierailija
5/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ajattele näin lastesi kanssa. Hehän eivät voi minnekään pois lähteä.

Vierailija
6/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et ota vastuuta siitä, että satutat jotakuta vikojesi takia. Sinunlaisesi pitäisi pistää vankilaan opettelemaan olematta viallinen ihmisenä.

Vierailija
7/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ajattele näin lastesi kanssa. Hehän eivät voi minnekään pois lähteä.

Miksi eivät voisi jos satutan heitä? On heilläkin muitakin ihmissuhteita mm. toinen huoltaja jonka kanssa olla vuorovaikutuksessa jos minun tapani kerran on vahingollista. Eivät toistaiseksi ole sellaisesta halusta kertoneet.

Vierailija
8/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ota vastuuta.

En toisten vuorovaikutuksesta tai vahingoittumisesta. Omista vioistani toki ja siitä onko ne mielestäni sellaisia jotka täytyy muuttaa vai ei.

Vierailija
9/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissa on psykoosissa, soittakaa valkotakkiset!

Vierailija
10/10 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse nyt esimerkkejä vioista ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi