Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää jo sinne kahvilaan mennessänne, mitä otatte!!!

Vierailija
13.12.2017 |

Ei ole kiva seistä jonossa, kun edessä olija pohtii 15 min haluaisiko tänään kahvia, kaakaota vai kenties glögiä!
Ymmärrän, että lapset eivät osaa heti päättää ottavatko pullan vai viinerin, mutta aikuisen pitäisi nyt osata sen verran kirjoittamattomia käytöstapoja ettei mieti puolta päivää.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vituttaa jo työpaikan ruokalan jonossa ihmiset jotka valitsevat salaattiaineksia lautaselleen kuin kirurgian poistaisivat luotia maksasta. Otanko tuon kurkunpalan vai tuon tomaatinpalan...

Se on saatana kurkkua, tomaattia ja salaattia. Laatu on paikasta kaukana. Kauho kasvikset lautaselle ja mene!

Poikkeuksetta menopaussimammoja. Ilmeisesti niiden aivot hiljentyy kun alapää hiljentyy.

Mä kyllä luulen, että sulla se menopaussi on. Sehän aiheuttaa mm. agressiivisuutta ja mielialanvaihteluja. Ja kärsimättömyyttä. Ja kaikki noi löytyy sulta. Ne muut on ihan normaaleja, sinulla se ongelma on.

Vierailija
22/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten idiootti pitää ihmisen olla, että jää odottelemaan viideksi tai jopa kahdeksikymmeneksi minuutiksi, että edellä oleva saa ostoksensa valittua? Eikö tullut mieleen mennä ohi? Vai onko tässä nyt mennyt minuutit ja sekunnit sekaisin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran kun minä menen kahvilaan, katson rauhassa mitä on tarjolla ja päätän sen mukaan. Päästän kyllä jonosta ihmiset ohitseni sanomalla "Mene vaan, mä mietin vielä".

Vierailija
24/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei koskaan käy kahvilassa, jossa ei ole ennen käynyt? 

Vierailija
25/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen paljon alapeukkuja saanut tämä aloitus!:O Oikeastikko av-mammat ovat sitä mieltä, että heillä on oikeus miettiä vaikka maailmantappiin kahvipullaansa? Minäminäminä.

Ei ap

Voisit lukea viesteissä mainitut perusteet mikäli osaat lukea. En viitsi kirjoittaa niitä uudelleen tähän kun niitä on niin paljon.

Vierailija
26/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei tänää ole kiire, eikä jonot haittaa. Kokeilepa tehdä aloitus aiheesta "valitsen syötäväni vasta kassalla ja siihen menee 5-20 minuuttia".

Vierailija
27/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen kahvilaraivo...

Vierailija
28/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aina samantien paikkaa jos jonotuksessa näyttää kestävän pidempään kuin 5 minuuttia. Varsinki jos eläkeikäisi henkilöitä on jonossa ennen minua, jätän heidät suosiolla pohtimaan vaihtoehtoja ja kaivamaan kolikkopussejaan.

Vierailija
29/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän minä teinkin, mutta ei ole minun vikani että kahvilaan saavuttuani listalta joutuu ”ison kahvin” sijaan arpomaan jonkun ”strazzomacchiavellin” koossa ”leerchho” ja kampanisukin jäi saamatta kun en osannut päättää ”keyberry triple brown blondien” ja ”quadruple cant-believe-its-not-cookie cookien” välillä.

Vierailija
30/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pyysin kerran pääsä erään  vanhemman miehen  ohi ja tämä sai raivokohtauksen "Odota likka vuoroas!" 

Oli talvi, minulla  villakangastakki jota en voinut riisua koska tarjottimen kantaminen takki käsivarrella on niin hankalaa , korkeat korot jalassa, kuuma ja jano.  Aloin olla kypsä pamauttamaan pappaa tarjottimella ,kun valehtelematta 20 minuuttia mietti mitä ottaisi kahvin kanssa! 

Pappa-raukka saattoi olla jo hieman muistisairas tai muuten huonossa kunnossa! Mitä sitten, jos valitsee pitkään ja hartaasti? Mihin sulla on kiire valmiissa maailmassa? Juo kahvis kotona, jos on noin vaikeaa.

Vierailija
31/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myyjänä en koskaan sano mitään asiakkaalle hitaudesta. Asiakkaat saa ihan keskenään sopia vuoroista. Mä rahastan siinä järjestyksessä kun kassalle tulevat.

Vierailija
32/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki saa miettiä, mutta ei siihen pitäisi mennä kuin 5min! Minua ainakin hävettäisi, kun jono takana kasvaa ja itse vain tutkailee rauhassa vitriinin sisältöä. Etenkin nyt kun on talvi ja ihmisillä paljon vaatetta päällä.

Ap

Pakko tutkailla rauhassa, kun usein allergiamerkinnät pienellä/epäselviä.

Vierailija
33/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa ja syökää kotona tai ottakaa eväät mukaan. Loppuu tuo allergistien vikinä!

Vierailija
34/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokaa ja syökää kotona tai ottakaa eväät mukaan. Loppuu tuo allergistien vikinä!

Juokaa ja syökää kotona jos on noin vaikea sietää muita ihmisiä.

35/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pyysin kerran pääsä erään  vanhemman miehen  ohi ja tämä sai raivokohtauksen "Odota likka vuoroas!" 

Oli talvi, minulla  villakangastakki jota en voinut riisua koska tarjottimen kantaminen takki käsivarrella on niin hankalaa , korkeat korot jalassa, kuuma ja jano.  Aloin olla kypsä pamauttamaan pappaa tarjottimella ,kun valehtelematta 20 minuuttia mietti mitä ottaisi kahvin kanssa! 

Onpa ollut huonoa asiakaspalvelua. Myyjä olisi voinut ehdottaa papalle, että ottaa seuraavan asiakkaan, jotta saadaa jono kulkemaan, että ihan rauhassa saa miettiä mitä haluaa.

Sinuna mä oisin siirtynyt seuraavaan kahvilaan.

Totta kai vika oli asiakaspalvelijassa. Juuri tämähän oli se henkilö joka käski ensimmäistä kirjoittajaa pukemaan kuuman villatakin ja korot ja oikein kuiski papparaisen korvaan ettei ketään varmasti ohi päästetä!

Ei, kaikkea julkisilla paikoilla tapahtuvia ärsyttäviä asioita EI voi laittaa asiakaspalvelijan syyksi. Myyjän tehtävä on laskuttaa asiakas ja auttaa oikean tuotteen valinnassa, jonotusjärjestykseen hänellä ei ole mitään osaa eikä arpaa. Jos vuorossa olevalla asiakkaalla kestää niin sitten hänellä kestää, huomaavainen asiakas totta kai päästää nopeammat ensin jos itse vielä miettii, mutta tämä ei todellakaan lähde myyjän aloitteesta.

Vierailija
36/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ekaksi katselen mitä on tarjolla ja sitten siirryn vasta jonoon.

Vierailija
37/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole jonon tukkona kirjoitti:

SUOMEKSI:  pyörit vitriinin edessä ja puljaat edestakaisin oikeiden asiakkaiden tiellä? Just, voihan niinkin itsensä nolata.

Vierailija
38/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinhän minä teinkin, mutta ei ole minun vikani että kahvilaan saavuttuani listalta joutuu ”ison kahvin” sijaan arpomaan jonkun ”strazzomacchiavellin” koossa ”leerchho” ja kampanisukin jäi saamatta kun en osannut päättää ”keyberry triple brown blondien” ja ”quadruple cant-believe-its-not-cookie cookien” välillä.

No siis niinpä :D :D ja harvoin edes niissä sämpylöissä lukee sisältöä. Kiva tilata kinkkupatonki jos siellä onkin kananmunaa mistä ei pidä ym. Pakko siis useimmiten kysellä myyjältä sisällöstä. Ja salaatin valitseminen vasta onkin vaikeaa jos vierekkäin on 6 purnukkaa erilaisia valkoisia juustoja ilman nimeä - kiva arvailla mitä sieltä valitsee :P

Vierailija
39/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, ompas tehty vaikeeksi tuo kahvilla käyntikin

.

Vierailija
40/43 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole jonon tukkona kirjoitti:

SUOMEKSI:  pyörit vitriinin edessä ja puljaat edestakaisin oikeiden asiakkaiden tiellä? Just, voihan niinkin itsensä nolata.

En! Mitä nolaamista siinä on jos katselee ensin. Aika pienestä sinä nolaannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi