Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet tähdet voittaja Elias Kaskinen tunnustaa tehneensä Haloo biisinsä ruikuttaessaan eroaan Jenni Vartiaisesta

Itkuvirren veisaaja Ellu on
13.12.2017 |

Samoin Irti-biisi alkuvuodesta oli samaa säälittävää itkua Jennin perään. Poikaparka, oli varmaan kova paikka kun Jenni jätti mutta olisiko aika ryhdistäytyä ja lopettaa nämä lapselliset tuotokset. Siirtyä eteenpäin itsensä ikäisten naisten seuraan?
https://www.radionova.fi/uutiset/musiikki/a-155635

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on muusa.

Vierailija
2/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmisillä menee niin pahasti tunteisiin se, että Ellu laulaa sydänsuruistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on muusa.

Joo muttei kovin positiivisella tavalla. Olen kuunnellut Tähdet ohjelman jälkeen nuo molemmat kappaleet ja tuo poikahan on ihan rikki. Samaa mieltä apn kanssa että nyt vaan uutta naista kehiin Elias: ei siitä elämästä olisi tullut mitään 10v vanhemman muijan kanssa!

Vierailija
4/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmisillä menee niin pahasti tunteisiin se, että Ellu laulaa sydänsuruistaan?

Siksi koska herättää minussa sääliä ja halua suojella häntä.

Vierailija
5/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska täällä mies on tunteeton sika, joka käyttää naisia hyväkseen. Miehellä ei voi olla oikeita tunteita eikä ero voi tuottaa tuskaa. Pelkkää huijausta mokoma haikailu.

Vierailija
6/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo biisissä väitetään että "jaettiin lusikat ja ystävät eikä mulle jäänyt yhtäkään". Siis lusikkaa? Ystäviä näyttää olevan useita: Roope Salminen, Aku Sipola ja Minka Kuustonen, Kalle Lindroth ym ym ym.

Vierailija
7/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin vastine eli erobiisi Ellusta oli Turvasana:" oon väsynyt pelkkään hiplailuun...". Siinä ehkä muös kiteytyy eron syy 😎

Vierailija
8/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuohan Ellun laskelmoinnin tarkoitus on. Sääliä naisilta niin musiikki menee kaupaksi. Koko suhdehan Jennin kanssa todettiin feikiksi, Ellun keino nousta julkisuuteen ja siinä kyllä onnistui. Pääsi joka tv ohjelmaan kun Seiska ja IS julkaisi "salaa otetut" yhteiskuvat.

Vierailija
9/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennin vastine eli erobiisi Ellusta oli Turvasana:" oon väsynyt pelkkään hiplailuun...". Siinä ehkä muös kiteytyy eron syy 😎

Ensin luulin että Turvesauna kertoo Immosesta mutta tarkemmin ajatellen - Eliaksesta kyllä hyvinkin. Ei poika taida vielä olla mies...

Vierailija
10/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin luulin että Turvesauna kertoo Immosesta mutta tarkemmin ajatellen - Eliaksesta kyllä hyvinkin. Ei poika taida vielä olla mies...

Kuitenkin 25v kaveri kyseessä... No jotkut meistä kypsyy hitaammin.

Vierailija
11/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irti on hyvä biisi. Tosin meni kyllä nyt fiilis, koko kappaleeseen

Vierailija
12/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuohan Ellun laskelmoinnin tarkoitus on. Sääliä naisilta niin musiikki menee kaupaksi. Koko suhdehan Jennin kanssa todettiin feikiksi, Ellun keino nousta julkisuuteen ja siinä kyllä onnistui. Pääsi joka tv ohjelmaan kun Seiska ja IS julkaisi "salaa otetut" yhteiskuvat.

Ja sama laskelmointi jatkuu nyt kun itkee feikkieroaan ja on olevinaan niiiiiiin satutettu ja surullinen. Törkeää kusetusta. Ja muijat uskoo...

Vierailija
13/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvasana on paljon rehellisempi erobiisi kuin nämä pikku-Eliaksen ruikutukset ikinä.

Vierailija
14/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irti on hyvä biisi. Tosin meni kyllä nyt fiilis, koko kappaleeseen

Irti kappaleesta lainaus: "helpompi ois päästää hengestään kuin päästää sinusta..." Voi itku 😂

Vierailija
15/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutaas joku muu julkkis. Vaikka Sannibi.

Vierailija
16/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta Eliaksen tekemisestä paistaa feikkiys. Yhtäkkiä jäbä on aivan joka paikassa, 3 tv-ohjelmaa, kaikissa haastatteluissa eron tuskaansa valittamassa. Tuo aloittajan linkkaama haastattelu oli aika ikävän sävyinen: Jenni ei ole puhunut mitään heidän erostaan julkisesti eikä ole väittänyt Turvasanan kertovan Eliaksen kyvyistä sängyssä, se on vain mammojen omaa tulkintaa. Silti Elias katsoo oikeudekseen kertoa heidän asioitaan julkisesti. 

Itse olen myös vakuuttunut, että kyseessä on aikamoinen lavastus ja huomion sekä säälin haku Eliakselta.

Vierailija
17/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska kyseessä ei ole aito ja rehellinen tilitys, vaan kaupallista laskelmointia. Kun suhde on keksitty feikki, ei sen päättyminen aiheuta tuollaista itkeskelyä. 

Vierailija
18/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä osoitus Eliaksen lapsellisuudesta ja typeryydestä: 

https://www.instagram.com/p/2G3dqexBmF/?taken-by=eliaskaskinen&hl=fi

Vierailija
19/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai Eliaksella jo uusi tyttis? Miksi hän itkee edellisen perään usean biisin voimin? Mitä uusi tyttö ajattelee tuollaisesta? Tuskin kovin innoissaan...

Vierailija
20/68 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä osoitus Eliaksen lapsellisuudesta ja typeryydestä: 

https://www.instagram.com/p/2G3dqexBmF/?taken-by=eliaskaskinen&hl=fi

Mun 9v tytär on ihastunut ylempiluokkalaiseen poikaan ja piirtelee tuollaisia kuvioita käsiinsä. Hohhoijjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä