Tähdet tähdet voittaja Elias Kaskinen tunnustaa tehneensä Haloo biisinsä ruikuttaessaan eroaan Jenni Vartiaisesta
Samoin Irti-biisi alkuvuodesta oli samaa säälittävää itkua Jennin perään. Poikaparka, oli varmaan kova paikka kun Jenni jätti mutta olisiko aika ryhdistäytyä ja lopettaa nämä lapselliset tuotokset. Siirtyä eteenpäin itsensä ikäisten naisten seuraan?
https://www.radionova.fi/uutiset/musiikki/a-155635
Kommentit (68)
Ei kai tuota Kaskista kuuntele kuin pikkutytöt ja omat sukulaiset? Todella huono laulaja, falsetti aivan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yllättänyt ja tiesitkö, että Jennin Turvasana on omistettu Eliakselle? Siinäpähän käyvät vuoropuheluaan radioaalloilla.
Kyllä tiedetään. Aika epätasapainoista vuoropuhelua. Elias itkee ja huutaa Jennin perään, mutta Jenni sen sijaan selostaa miten huono Elias on sängyssä kun ei kykene kuin pelkkään hiplailuun. Jos olisin Ellu olisin aika v*ttuuntunut enkä itkeskelisi tuollaisen naisen perään tai seuraisi Instassa ja peukuttelisi ym.
Elias vaikuttaa kyllä aidolta sydänsuruissaan. Jennin Turvasana on huumorilla tehty vaikka kertoisikin Eliaksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä osoitus Eliaksen lapsellisuudesta ja typeryydestä:
https://www.instagram.com/p/2G3dqexBmF/?taken-by=eliaskaskinen&hl=fi
Ei voi olla totta. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä osoitus Eliaksen lapsellisuudesta ja typeryydestä:
https://www.instagram.com/p/2G3dqexBmF/?taken-by=eliaskaskinen&hl=fi
Ei voi olla totta. Säälittävää.
No eikä ole. Etkö oo ikinä itse ollut rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin vastine eli erobiisi Ellusta oli Turvasana:" oon väsynyt pelkkään hiplailuun...". Siinä ehkä muös kiteytyy eron syy 😎
Ensin luulin että Turvesauna kertoo Immosesta mutta tarkemmin ajatellen - Eliaksesta kyllä hyvinkin. Ei poika taida vielä olla mies...
Kuitenkin 25v kaveri kyseessä... No jotkut meistä kypsyy hitaammin.
On se ihan pikkupoika 10 vuotta vanhemman kypsän naisen rinnalla. Eihän tuommonen olisi toiminut. Tässäkin näkee vaikka pojalla on ulkoiset raamit kunnossa ei se takaa onnea rakkaudessa. Tavoittelee liian itsevarmoja naisia kun oma ulkonäkö on kunnossa mutta sisin liian herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin vastine eli erobiisi Ellusta oli Turvasana:" oon väsynyt pelkkään hiplailuun...". Siinä ehkä muös kiteytyy eron syy 😎
Ensin luulin että Turvesauna kertoo Immosesta mutta tarkemmin ajatellen - Eliaksesta kyllä hyvinkin. Ei poika taida vielä olla mies...
Kuitenkin 25v kaveri kyseessä... No jotkut meistä kypsyy hitaammin.
On se ihan pikkupoika 10 vuotta vanhemman kypsän naisen rinnalla. Eihän tuommonen olisi toiminut. Tässäkin näkee vaikka pojalla on ulkoiset raamit kunnossa ei se takaa onnea rakkaudessa. Tavoittelee liian itsevarmoja naisia kun oma ulkonäkö on kunnossa mutta sisin liian herkkä.
Justnäin. Eliaksen kannattaa lähestyä 18-19 vuotiaita tyttöjä, joiden kanssa on henkisesti ja itsetunnoltaan samalla tasolla. Toiseen ripustautuminen voi kyllä ajaa sen toisen pois.
Onko Elias jo löytänyt uuden naisen? Vai itkeekö vielä Jennin perään ja vertailee kaikkia tarjokkaita Jenniin? Tietääkö kukaan? Olen kuullut että on oikeasti mukava mies, joten ajattelin käväistä keikalla pyytää häntä treffeille mun kanssa. Olen lyhyehkö blondi eli päinvastainen ulkonäöltäni kuin Jenni, mutta olen paljon sexympi.
Joo taitaa se Immonen olla vielä biisien tuotannossa mukana, hassua että Jenni on antanut tuollaisen pettämisen ja nöyryytyksen anteeksi. Eliaksen ja Jennin väleistä ei kyllä ole sinullakaan mitään tietoa, ei Ellu Jennin kanssa mitään biisejä ole tehnyt.