Maksamme noin 60% tuloveroja ja pääomatuloista 32%. Tämän jälkeen ei kiinnosta yhtään avustaa ketään köyhiä.
Tiedoksi vain kaikille feissareille ja joulupatatyypeille.
Kommentit (26)
Ap on kitisevä kiittamätön paska, joka hyötyy muista, mutta ei halua sallia heille edes mielipiteitä. Toivon että sairastut omaa vikaasi, jotta et joudu maksamaan veroja. Ääni kellossa muuttuu nopeasti juntti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vain kaikille feissareille ja joulupatatyypeille.
Kusetat, koska niin isoa veroprosenttia ei Suomessa pysty muodostumaan. Voit testailla vero.fi sivuilta laskurilla seuraavaksi kun provoilet.
..ja yhteiskunta takasi rauhan lapsuuteenne ja maksoi koulutuksenne, aika reilua nyt jauhaa tuollaista sontaa ja napista veroista. Passi pois ja viron lautalle tuollaiset perheineen.. =)
Minä maksan puolta pienemmillä prosenteilla ja olen sitä mieltä, että sen pitää riittää. Siis ylipäätään yhteiskunnan palvelujen rahoittamiseen (ja jos rahaa jää ylimääräistä niin sitten ulkomaisten ihmisten tukemiseen). Joka vuosi omassa kunnassani saan lukea että rahat ovat loppu jo kalenterivuoden ensimmäisellä neljänneksellä (Sote). Siitä syystä jaksan aina ihmetellä miten valtiolta riittää rahaa kaiken maailman muiden maiden kansalaisten ongelmien ratkaisuun. Toisin sanoen rahaa priorisoidaan aivan vääriin kohteisiin.
Mä vedän aina mun uudella bemarilla noiden avustushörhelöiden kohdalla silleen sivuluisussa, että kaikki loskat lentää niiden päälle. Nauran paskaisesti ja näytän vielä poistuessani ikkunasta keskisormea.
Hyvä antaa vähästäkin, paha ei paljostakaan. Myönnän kyllä että paljon työtä tekevät kärsivät kovasta verotuksesta.