Pelottaa tuo Kuopiosta löytynyt bakteeri johon ei auta mitkään lääkkeet
Kuopion yliopistosairaala tunnusti
https://terveydenasialla.com/kuopiosta-loytyi-bakteeri-joka-ei-reagoi-l…
Kommentit (185)
Näin siinä vähitellen käy, kun vuosikymmenet on syötetty antibiootteja ja etupäässä ihan turhaan. Lisäksi antibiootteja syötetään myös tuotantoeläimille ja sieltähän ne kivasti kulkeutuu ihmiseen. Lääketeollisuus on pohjattoman ahne ja vailla minkäänlaista omaatuntoa. Ja ihmiset järisyttävän tyhmiä.
Kuin mun suusta ..juuri näin!
Sitten vielä lukunsa oma sellainen on sekin että jätetään kuurit kesken.
Helle siitä suomalaiset tykkää. Helle. Kuljetaan nenät hiessä. Helle.
Tiedän perheen joka on ylihysteerinen kaiken lian suhteen,käyttää antibakteerisia pesuaineita ja on koko ajan sairaana.
Kyllähän tässä huonosti vielä käy. Eläimet käyttävät myös antibiootteja. En sitten tiedä miten on niiden laita. Pitäisikö niille keksiä omat antibioottinsa.
Näin siinä vähitellen käy, kun vuosikymmenet on syötetty antibiootteja ja etupäässä ihan turhaan. Lisäksi antibiootteja syötetään myös tuotantoeläimille ja sieltähän ne kivasti kulkeutuu ihmiseen. Lääketeollisuus on pohjattoman ahne ja vailla minkäänlaista omaatuntoa. Ja ihmiset järisyttävän tyhmiä.
Kuin mun suusta ..juuri näin!
Sitten vielä lukunsa oma sellainen on sekin että jätetään kesken kuuri½537
Suomessa ei onneksi antibioottien käyttö ole ihan niin leväperäistä kuin vaikka jenkkilässä, jossa (maksava) potilas on kuningas, joka vaatii rahalleen vastiketta ja saa antibioottikuurin joka lenssuun ja auringonpolttamaan (kuuri maksaa maltaita, mutta ei hätää, näinhän vakuutusyhtiöt ja lääketeollisuus sen haluavatkin olevan), ja kiitos lääkkeiden hirveiden hintojen, köyhät joutuvat valitsemaan oikeasti tarpeellisen kuurin loppuun syömisen ja vuokran väliltä. Sokeassa voiton tavoittelussa tuotantoeläimet taas pumpataan täyteen antibiootteja (jotta ne voitaisiin massatuottaa saastaisissa, ahtaissa tiloissa ja syöttää niille pilaantunutta ruokaa). Kapitalismi on ihanaa.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ihmiskunta ansaitsee kaiken paskan mitä sille tapahtuu. Olemme ekosysteemin syöpä.
Ihan turhaan kylä pelkäät, ei noi terveisiin iske tai jos niin vastustskykyk hoitaa